| کد خبر: 261301 |

۱۲ کیلومتر از محور برزک- کاشان امسال بهره برداری می‌ شود

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۱۲ کیلومتر از محور برزک- کاشان در سال جاری بهره برداری می شود.

تین نیوز

 معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۱۲ کیلومتر از محور برزک- کاشان در سال جاری بهره برداری می شود. 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، بهزاد شاهسوندی اظهار داشت: در حال حاضر این اداره کل بیش از ۳۱ قرارداد فعال در حوزه راهسازی دارد که مجموع این قراردادها ۵۷۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: احداث ۱۷۰ کیلومتر باند دوم، ۳۶۰ دهانه آب رو بین یک تا هشت متر و ۲۸ دستگاه تقاطع غیر همسطح (دهانه پل از هشت متر به بالا) در قالب این قراردادها در دست اجرا است. 

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: از جمله پروژه های مهم در دست اجرا در شمال استان اصفهان محور برزک- کاشان است که در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۲ کیلومتر از این محور بهره برداری می شود. 

وی با بیان اینکه ادامه مطالعات محور از برزک تا سه راهی موته در دستور کار قرار گرفته است، افزود: در این راستا درخواست اعتبار شده که پس از تامین آن، مطالعات پروژه انجام خواهد شد.  

شاهسوندی، کنارگذر آران و بیدگل ۳ تقاطع غیر همسطح در محور نوش آباد را از دیگر پروژه های در دست اقدام درشمال استان برشمرد و گفت: همچنین ساماندهی پل شهید منصوری در کنار گذر آران و بیدگل و محور بادرود - کاشان از جمله پروژه های در دست اجرا در شمال استان اصفهان است.   

وی با بیان اینکه مطالعات محور سمیرم - حنا در جنوب استان در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: باند دوم این پروژه پس از اخذ مجوز ماده ۲۳ احداث خواهد شد؛ این مسیر یکی از محورهایی است که ترافیک شدید دارد و حوادث ناگواری در این محور اتفاق افتاده است.  

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان کرد: در شرق استان اصفهان نیز هشت کیلومتر از محور نایین - انارک که باقی مانده بود روکش آسفالت آن انجام و تا چند روز آینده تکمیل خواهد شد.   

شاهسوندی افزود: مطالعات هرند به سه راهی سیان از دیگر پروژه های شرق استان است که در دستور کار قرار دارد همچنین بخشی از محور اژیه - ورزنه که آزادسازی شده در دست اجرا است و طبق برنامه ریزی بعمل آمده در تلاش هستیم تا بخش عمده این پروژه ها تا پایان سال ۱۴۰۳ به اتمام برسد.  

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ این اداره کل در حوزه مهندسی و ساخت ۱۱ قرارداد اجرایی در مجموع به مبلغ ۴۸۰ میلیارد تومان منعقد کرد، گفت: این قراردادها شامل ۷۵ کیلومتر احداث راه می شد؛ همچنین ۹ قرارداد مطالعاتی و نظارتی با مشاوران منعقد شد که حدود ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان مجموع این قراردادها بود.   

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ حدود ۶۵ کیلومتر باند دوم راه ها پس از تکمیل و نصب تابلو و علائم افتتاح شد، اضافه کرد: مجموع هزینه شده برای این میزان راه و سه تقاطع غیرهمسطح ۳۱۸ میلیارد تومان بود.  

شاهسوندی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۲ قرارداد اجرایی برای احداث باند دوم و ۱۱ قرارداد نظارتی منعقد شد، خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۷۳.۵ کیلومتر باند دوم و هفت دستگاه تقاطع غیر همسطح در سراسر استان اصفهان بهره برداری شد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.