| کد خبر: 260508 |

توسعه حمل ونقل عمومی مشهد نیازمند حمایت‌ دولت است

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه مشهد شهری ملی و بین المللی و نیازمند توجه دولت است، گفت: در توسعه حمل ونقل عمومی به شدت نیازمند حمایت های دولت هستیم؛ برخی مسائل زیرساختی مشهد بدون حمایت دولت امکان پذیر نیست.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه مشهد شهری ملی و بین المللی و نیازمند توجه دولت است، گفت: در توسعه حمل ونقل عمومی به شدت نیازمند حمایت های دولت هستیم؛ برخی مسائل زیرساختی مشهد بدون حمایت دولت امکان پذیر نیست.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حسن موحدیان روز ۳۰ مردادماه، در هشتادوهشتمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: امروز روز بزرگداشت علامه مجلسی و روز مسجد است. مسجد در نظام و عقیده ما امنیت و آرامش را در جامعه تولید می کند. مسجد محلی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و ریشه کن کردن ناهنجاری های اخلاقی در جامعه است.

وی افزود: مسجد بهترین بازدارندگی را از جرم و جنایت دارد. مسجد مرجع و ماوایی برای همه ما بوده و رویکرد و نگاه شورای ششم نیز مسجدمحوری است. ما مسجد را محور فعالیت های خود در حوزه فرهنگی و اجتماعی می دانیم، دو سال نیز در این مورد کار کردیم.

موحدیان ادامه داد: دغدغه ما در شورا توسعه کمی و کیفی مسجد در مناطق مختلف به ویژه حاشیه شهر بوده ردیف اعتباری خوبی نیز برای این موضوع پیش بینی شده است. یکی از مهمترین تصمیمات ما در شورای ششم تشکیل قرارگاه اجتماعی با محوریت مسجد است که در شورای ششم شکل گرفته و امیدواریم هرچه بیشتر عملیاتی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اگر در قالب پروژه های زودبازده دنبال حل مشکل خرد ولی مهم مردم هستیم، یکی از محورهای نظرسنجی و ملاک عمل برای احصای اولویت ها، مسجد است. شورای ششم در عمل مسجدمحوری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به هفته دولت، عنوان کرد: یاد و خاطره شهدای بزرگ دولت را گرامی می داریم و امیدواریم در سایه تداوم حمایت های دولت قدم های سالانه ای را برای مشهد برداریم. مشهد شهری ملی و بین المللی و نیازمند توجه دولت است. دولت در هفته دولت به مشهد توجه ویژه ای داشته باشد. ما در توسعه حمل ونقل عمومی به شدت نیازمند حمایت های دولت هستیم. برخی مسایل زیرساختی مشهد بدون حمایت دولت امکان پذیر نیست؛ زیرا در توان و اعتبارات شهرداری نیست. مترو و اتوبوس نیاز به توجه بیشتری دارد.

موحدیان بیان کرد: یکی از پروژه های ارزشمندی که افتتاح شد، اتصال خیابان طرحچی به خیابان ۷۲ خیام بود. طرحچی همیشه ترافیک سنگینی به دلیل تردد وسایل نقلیه سنگین دارد که این پروژه بسیار خوبی در جهت رفاه و رضایتمندی مردم بود. پروژه نقص کوچکی دارد که شهردار دستور دادند قطعه کمی که خاکی باقی مانده رفع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر اعزام همکاران شهرداری به اربعین را داریم. امیدوارم در خدمتی که ارائه می دهند رضایت خدا و ائمه اطهار را به دست بیاورند. امیدواریم توسعه معنوی گران سنگی را با خود به مشهد بیاورند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.