| کد خبر: 258880 |

فراهم کردن سفری ایمن و آسوده برای زائران اربعین با هماهنگی همه دستگاه ها

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی از عزم همه سازمان های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی برای ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی خبر داد و بر ضرورت همکاری و هماهنگی سایر دستگاه های مرتبط با سفرهای اربعین تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در جلسه ستاد هماهنگی سفرهای اربعین که ظهر امروز در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، ضمن بررسی گزارش عملکرد سال گذشته سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی در ایام اربعین و برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده برای سال جاری، بر رفع موانع و مشکلات سال های گذشته و بهبود خدمات برای ایام اربعین سال ۱۴۰۲ تاکید کرد.

وزیر راه  شهرسازی در ادامه این جلسه، بهسازی مسیرها و پایانه های مرزی و ارتقا کیفیت سطح خدمات دهی به زائران در پایانه ها را از جمله اقداماتی برشمرد که لازم است در اربعین ۱۴۰۲ بادقت نظر بیشتری اجرایی شود.

بذرپاش خاطر نشان کرد: در حوزه حمل ونقل جاده ای، انجام اقدامات موثر با استفاده از همه ظرفیت های موجود و با کمک سایر دستگاه ها، به منظور افزایش تعداد ناوگان ضروری است.

وی افزود: همچنین باید نسبت به افزایش ایمنی جاده ها و مسیرهای سفرهای اربعین اقدامات مورد نیاز انجام شود.

به گفته وزیر راه و شهرسازی در حوزه حمل ونقل هوایی ضمن افزایش تعداد پروازهای اربعین حسینی، تجهیز و بهسازی ترمینال ها به صورت جدی باید مورد توجه قرار گیرد.

بذرپاش در خصوص حمل ونقل ریلی نیز بر افزایش تعداد قطارها و بالا بردن ظرفیت جابه جایی زائران ضمن رعایت ایمنی و کیفیت سفر تاکید کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با هماهنگی و مدیریت یکپارچه همه سازمان ها و دستگاه های متولی در حوزه سفرهای اربعین، سفری ایمن و آسوده را برای زائران فراهم خواهیم کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.