| کد خبر: 256308 |

به دنبال عقد قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت؛

◄ اجرای طرح سلامت کارکنان در بندر شهید باهنر/ بهبود بهداشت و مدیریت استرس شغلی با ارائه خدمات مشاوره ای

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از اجرای طرح سنجش سلامت پرسنل بندر شهید باهنر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد و گفت: این طرح طی سه مرحله اصلی درحال انجام است.

تین نیوز

 مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از اجرای طرح سنجش سلامت پرسنل بندر شهید باهنر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد و گفت: این طرح طی سه مرحله اصلی درحال انجام است.

 به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ "حمیدرضا محمدحسینی تختی" افزود: در راستای پیشبرد اهداف سازمانی و پایش سطح سلامت روان پرسنل بندر شهید باهنر طی سه مرحله با عقد قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی این طرح در حال برگزاری است. 

وی ادامه داد: در مرحله نخست از اجرای این طرح توزیع پرسش نامه میان پرسنل و  ارزیابی اطلاعات مورد پایش قرار گرفته و نتیجه آن با برگزاری کارگاه آموزشی استمرار خواهد داشت.

 مدیر بندر شهید باهنر،  مدیریت استرس شغلی را از اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات مشاوره ای در حوزه فردی و اجتماعی از عوامل موثر به منظور رضایت شغلی کارکنان بوده که تداوم آن اثرات موثری را به همراه دارد.

 محمدحسینی تختی از مولفه های مهم و ضروری در ارتقا و بهره وری کارکنان ارتقا  کارآمدی در راستای انجام امور اداری برشمرد که بخش زیادی از مشکلات مربوط به آن با برگزاری چنین کارگاه هایی آموزشی برطرف خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.