| کد خبر: 254754 |

طی 6 ماه آینده پروژه برکت واگذار می شود

استان زنجان در قالب نهضت ملی مسکن در گام اول ۱۹۲ واحد مسکونی از پروژه برکت را به متقاضیان تحویل داده است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: واحدهای مسکونی پروژه برکت به تعداد ۵۵۲ واحد در بازه زمانی ۶ ماهه امسال با تکمیل واحدهای مسکونی به متقاضیان واگذار خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، اصغر اسماعیلی با بیان اینکه استان زنجان در قالب نهضت ملی مسکن در اولین مرحله ۱۹۲ واحد مسکونی پروژه برکت را به متقاضیان تحویل داد، اظهار کرد: پروژه برکت در کوی نصر زنجان به تعداد ۷۴۴ واحد بارگذاری شده است.

اسماعیلی تأکید کرد: بر اساس پایش انجام گرفته توسط اداره کل راه وشهرسازی استان، پروژه هایی که درصد پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی دارند در سال جاری به متقاضیان واگذار خواهد شد و همچنین قابل ذکر است واگذاری واحدهای مسکونی به آورده به موقع متقاضیان و تأمین تسهیلات بستگی دارد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان گفت: امیدواریم در سال جاری با کمک و همراهی متقاضیان در واریز آورده و تامین تسهیلات توسط بانک ها، شاهد تسریع در اجرای پروژه ها باشیم.

این مسئول با بیان اینکه بنده شرایط اقتصادی را درک می کنم، تأکید کرد: از متقاضیان درخواست دارم نسبت به واریز به موقع آورده خود همکاری لازم را با اداره کل راه وشهرسازی استان داشته باشند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان بیان داشت: خوشبختانه امسال در بازه های زمانی سه ماهه هر فصل، با تکمیل واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در استان واحدهای تکمیل شده به متقاضیان واگذار خواهد شد و واگذاری ها تا پایان سال جاری ادامه دارد.

اسماعیلی، با بیان اینکه آورده مردمی و تسهیلات بانکی دو ردیف مالی برای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن هستند، بیان کرد: هر دو  ردیف مالی مکمل هم هستند؛ چرا که اگر متقاضیان آورده خود را به موقع پرداخت کنند به تبع پیشرفت فیزیکی خوبی در پروژه ایجاد می شود و همچنین تسهیلات بانکی هم بر اساس درصد پیشرفت فیزیکی پروژه تزریق می شود.

وی همراهی بانک مسکن در تأمین تسهیلات بانکی برای پروژه های نهضت ملی مسکن در استان را مطلوب اعلام کرد و یاد آورد: خوشبختانه در استان به همه واحدهای نهضت ملی مسکن که تخصیص پروژه شدند تسهیلات لازم تخصیص یافته و دراین خصوص مشکلی نداریم.

مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان، تاخیر در واریزی آورده توسط متقاضیان را مانع مهم در تأخیر در اجرای پروژه ها یادکرد و گفت: اگر واریزی آورده متقاضیان به موقع نباشد به تبع اتمام پروژه ها هم با تأخیر خواهد بود، بنابراین متقاضیان همراهی خود را با ما بیشتر کنند و ما خدمتگزار مردم هستیم و با جان ودل برای خانه دار شدن سریع متقاضیان تلاش می کنیم.

اسماعیلی با بیان اینکه افزایش قیمت برخی از مصالح ساختمانی مشکل  و مانع مهم  دیگر در اجرای کندی پروژه های نهضت ملی مسکن ارسال گذشته بود، ابراز کرد: از ظرفیت و توان مالی سازندگان استفاده شده تا این موانع کم شود و در سال جاری هم باتوجه به شعار سال نام گذاری شده از سوی مقام معظم رهبری «مهار تورم، رشد تولید» اداره کل راه وشهرسازی استان در بحث تولید مسکن جهادگونه فعالیت خواهد کرد و برای ساخت سریع واحدهای مسکونی دیگر افزایش میزان تسهیلات و کاهش آورده مردمی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.