| کد خبر: 23435 |

در گفتگوی اختصاصی با تین نیوز عنوان شد:

◄ پاسخ شهردار تهران به نامه معاون وزیر راه

تین نیوز | قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از پاسخ شهردار تهران به نامه معاون وزیر راه خبر داد و گفت: تاکسی های بین شهری با ثبت اطلاعات در سایت شهرداری تهران و بهره مندی از تخفیف 80 درصدی نسبت به آژانس های پایتخت، می توانند مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک را دریافت کنند.

حجت الله بهروز در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به نامه داوود کشاورزیان، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، مبنی بر رسیدگی نسبت به جریمه شدن تاکسی های بین شهری هنگام ورود به محدوده طرح ترافیک پایتخت اظهار داشت: در حالی که مصوبه شهرداری تهران در این مورد بسیار شفاف است، دوستان در وزارت راه مسیر طولانی را انتخاب کردند.

وی افزود: طبق مصوبه شهرداری تهران در خصوص ثبت نام برای ورود به محدوده طرح ترافیک، تاکسی های پلاک "ع" ضمن بهره مندی از تخفیف 80 درصدی نسبت به تعرفه 240 هزار تومانی آژانس ها و پرداخت تنها 20 درصد معادل 48 هزار تومان مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک را دریافت می کنند.

قائم مقام معاونت حمل و نقل شهرداری تهران تصریح کرد: شرکت های تاکسیرانی بین شهری به جای توجه به مصوبه مذکور و ثبت اطلاعات در شهرداری تهران، سیکل طولانی وزارتخانه را انتخاب کردند و امروز با مشکل روبرو شده اند.

بهروز، علیرغم گذشت ماه ها از اتمام زمان ثبت نام مجوز ورود به طرح ترافیک بیان داشت: در حال حاضر نیز ضمن موافقت شهردار تهران، تاکسی های بین شهری برای ورود به محدوده طرح ترافیک می توانند با ثبت اطلاعات و پرداخت 20 درصد تعرفه آژانس ها معادل 48(هزار تومان) مجوز ورود به محدود طرح ترافیک تهران را دریافت کنند.

سیکل طولانی رفع مشکلات تاکسی های بین شهری
اعتراضات علیه جریمه تاکسی های بین شهری در هنگام ورود به محدوده طرح ترافیک تهران ابتدا از سوی برخی رانندگان به اتحادیه شرکت های تعاونی سواری کرایه بین شهری مطرح شد. سپس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در جریان جزئیات قرار گرفت. در ادامه، کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، درباره این موضوع، نامه‌ای در جهت حل و فصل مشکلات پدید آمده به قالیباف، شهردار تهران ارسال کرد. پس از رویت توسط شهردار تهران، این نامه برای بررسی در اختیار دنیامالی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران قرار گرفت تا پس از بررسی وی معاونت حمل و نقل و ترافیک را در جریان امور قرار دهد. در پایان این نامه در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، به دست معاون شهردار و سپس قائم مقام معاونت رسیده است.
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 0 0

    قالیباف به دنیا مالی عجب اسامی با مسمایی