| کد خبر: 184962 |

رئیس پلیس راه کردستان توصیه کرد:

لزوم خودداری از ترددهای غیرضروری در جاده‌های کردستان

با توجه به هشدارهای هواشناسی درحال حاضر میزان تردد در جاده‌های استان کاهش پیدا کرده اما انتظار داریم این میزان تردد از این هم کمتر شود و هموطنان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

تین نیوز

 رئیس پلیس راه کردستان گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی درحال حاضر میزان تردد در جاده‌های استان کاهش پیدا کرده اما انتظار داریم این میزان تردد از این هم کمتر شود و هموطنان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، یسی گوهری رئیس پلیس راه کردستان در سنندج اظهار داشت: در تمامی جاده‌های مواصلاتی استان کردستان شاهد بارش شدید باران هستیم البته طبق گزارشات رسیده در گردنه خان بانه بارش برف داریم.

وی افزود: تمامی نیروهای پلیس‌راه و نیروهای امدادی از جمله راهداری با تمام ماشین‌آلات خود در ورودی و خروجی شهرها مستقر شده‌اند و آماده خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز هستند.

رئیس پلیس راه کردستان گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی درحال حاضر میزان تردد در جاده‌های استان کاهش پیدا کرده است اما انتظار داریم این میزان تردد از این هم کمتر شود و هموطنان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

وی ادامه داد: با توجه به بارش شدید باران و ماندگاری آب در همه محورها احتمال آب‌گرفتگی وجود دارد لذا از تمام رانندگان تقاضا داریم که سفرهای غیرضرور خود را به آینده موکول کنند.

گوهری تاکید کرد: اگر افرادی هم بنا به ضرورت در حال تردد در جاده‌های استان هستند حتما از هر لحاظ مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت و با سرعت کم رانندگی کنند و به هیچ عنوان عجله و شتاب نداشته باشند.

وی یادآور شد: در روزهای بارانی رانندگان سعی کنند به هیچ عنوان از موبایل استفاده نکنند چرا که استفاده از موبایل باعث انحراف ذهنی رانندگان و عدم تمرکز بر رانندگی می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.