| کد خبر: 179204 |

◄ تصویب فوریت انتشار اوراق مشارکت حمل‌ونقل عمومی تهران

مجوز انتشار سه‌هزار میلیاردتومان اوراق مالی اسلامی به‌منظور اجرای طرح‌های حمل‌ونقل عمومی شهر تهران در جلسه امروز شورای‌شهر تهران به تصویب رسید.

تین نیوز

مجوز انتشار سه‌هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی به‌منظور اجرای طرح‌های حمل‌ونقل عمومی شهر تهران در جلسه امروز شورای‌شهر تهران به تصویب رسید.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، در جلسه علنی روز یکشنبه شورای‌شهر تهران یک‌فوریت انتشار سه‌هزار میلیارد اوراق مشارکت موردبررسی قرار گرفت که احمد مسجد جامعی در مخالفت با این یک‌فوریت و بابیان اینکه باید گزارشی از وضعیت اتوبوس‌ها یا مترو ارائه شود و نباید به‌طور ناگهانی بدون آنکه جزئیات آن را بدانیم، به این موضوع ورود کنیم، اظهار داشت: نباید با هیجان، این‌گونه طرح‌ها و لوایح ارائه شود.

مرتضی الویری رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای تهران نیز گفت: این درخواست جدیدی نیست؛ شهرداری مجوز انتشار دوهزار میلیارد اوراق مشارکت در حوزه حمل‌ونقل عمومی را داشت که درخواست کرده این رقم به سه‌هزار میلیارد برسد.

محسن هاشمی رئیس شورای‌شهر تهران نیز اعلام کرد: ما با این یک‌فوریت موافقت می‌کنیم تا بعداً نگویند شورا کمک نکرد و ما با ما همراهی نداشت.

در پایان اعضای شورا با ۱۹ رأی با این یک‌فوریت موافقت کردند.

حمل‌ونقل عمومی شهر تهران به‌شدت از کمبود اتوبوس و واگن مترو رنج می‌برد و این مشکل باعث روی‌آوردن شهروندان به استفاده از خودروهای شخصی شده است که تأثیر زیادی بر ترافیک و آلودگی هوای پایتخت دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.