بازدید سایت : ۵۷۲۶۱

آمادگی فرودگاه تبریز برای استقبال از فصل سرما

فرودگاه تبریز آماده استقبال از فصل سرماست.

آمادگی فرودگاه تبریز برای استقبال از فصل سرما
تین نیوز

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه تبریز در جلسه کمیته ایمنی و عملیات زمستانی ضمن تشریح برنامه‌های این فرودگاه برای هماهنگی در برف‌روبی بر آمادگی ارگان های مختلف برای استقبال از فصل سرما تاکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه‌های آذربایجان شرقی،  این جلسه در راستای الزامات سازمان هواپیمایی کشوری و سیاست‌های شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برای فرودگاه‌های برف‌گیر و نیز اجرای مفاد دستورالعمل زمستانی فرودگاه تبریز با حضور معاونان عملیات هوانوردی و عملیات فرودگاهی اداره کل فرودگاه‌های استان برگزار شد.

در این جلسه که معاون عملیات پایگاه شکاری شهید سرلشکر فکوری و نمایندگان نهادها و ارگان‌های دخیل در امر برف‌روبی نیز حضور داشتند، عظیم طهماسبی، معاون عملیات هوانوردی فرودگاه تبریز گفت: این جلسه برای انجام آخرین هماهنگی ها در آستانه فصل سرما برگزار می شود و علاوه بر تشریح تجهیزات موجود در فرودگاه تبریز، اولویت‌های برف‌روبی در ایرساید نیز تبیین می‌شود.

وی افزود: با توجه به انجام برخی فعالیت‌های عمرانی در فرودگاه تبریز، اهمیت و حساسیت عملیات De-Ice و نیز لزوم تعیین فرد پاسخگو از شرکت‌های هواپیمایی در زمان بروز تاخیرهای مربوط به عوامل جوی و روشنگری مسافران توسط آن‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.