| کد خبر: 176590 |

◄ ورود 600هزار زائر از مرز مهران در 48ساعت

در اعزام زائران اربعین 12هزار اتوبوس با انجام 40هزار سرویس رفت‌وبرگشت بیش از یک‌میلیون و پانصد هزار نفر را جابجا کرده اند.

تین نیوز

در اعزام زائران اربعین 12هزار اتوبوس با انجام 40هزار سرویس رفت‌وبرگشت بیش از یک‌میلیون و پانصد هزار نفر را جابجا کرده اند. عبدالهاشم حسن‌نیا، رئیس سازمان راهدار و حمل‌ونقل جاده‌ای با اعلام این خبر افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته بیش از  ۶۰۰ هزار نفر زائر از مرزهای مهران، شلمچه و چذابه وارد کشور شده‌اند که از این  تعداد، ۲۴۰ هزار نفر در قالب ۷ هزار سرویس توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافر جابه‌جاشده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، معاون وزیر راه‌وشهرسازی ضمن تشکر از رانندگان تلاشگر و شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی در جا‌به‌جایی این تعداد مسافر اظهار داشت: از اول ماه صفرتا کنون درمجموع تعداد زائران ورودی و خروجی از مرز مهران ۶۱ درصد، مرز شلمچه ۲۷ درصد و مرز چذابه ۱۲ درصد  بوده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار داشت: کلیه ناوگان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای با تمام توان آماده ارائه خدمات به زوار هستند.

سازمان راهداری از ابتدای آبان ماه برای اعظام و بازگشت زائران اربعین در آماده‌باش کامل هستند.

شب گذشته به دستور محمد اسلامی، وزیر راه‌وشهرسازی، داریوش امانی، معاون حمل‌ونقل جاده‌ای سازمان راهداری برای نظارت بر خدمت‌رسانی به زائران اربعین تا پایان بازگشت زائران در مرز مهران مستقرشده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.