| کد خبر: 170442 |

◄ حل مشکلات کامیون‌داران اردبیلی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل از حل مشکلات و درخواست‌های قانونی کامیون‌داران و رانندگان اردبیل خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل از حل مشکلات و درخواست‌های قانونی کامیون‌داران و رانندگان اردبیل خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از  روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل، علی رحمتی با اعلام این خبر افزود: افزایش 20‌درصدی کرایه، الکترونیکی کردن نوبت‌دهی و اعلام بار، راه‌اندازی سامانه پیگیری شکایات 141 و توزیع لوازم یدکی از جمله لاستیک از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت از اقدامات مهم سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای مرتفع کردن مشکلات رانندگان است.

وی گفت: برای حل مشکل بیمه‌تکمیلی رانندگان نیز با چهار‌هزار و 400 شرکت عقد قرارداد شده و مقرر شده از محل درآمدها و کمیسیون‌های دریافتی آنان این مهم از 15‌مرداد سال‌جاری اجرایی شود.

عضو کمیسیون ایمنی راه‌های اردبیل وضعیت حمل‌ونقل کالا و بار در استان را کاملا عادی و روان دانست و بابیان اینکه در دو‌ماه گذشته به تخلفات 10‌شرکت حمل‌ونقل به دلیل عدم‌پرداخت کرایه و دریافت کمیسیون‌اضافی با فوریت در کمیسیون ویژه رسیدگی و شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج فارس تعطیل شد افزود: رانندگان پرتلاش می‌توانند هرگونه دریافت کمیسیون‌اضافی و سایر شکایات خود را از طریق سامانه‌های 141، شهراه، نمایندگی‌های مستقر در شهرک حمل‌ونقل، پایانه‌های شهری و تلفن 33743799-045 برای بررسی و رسیدگی به اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل اطلاع دهند.

عضو شورای ترافیک اردبیل اخذ کمیسیون‌اضافی، عدم‌پرداخت کرایه، عدم رعایت ضوابط حمل‌ونقل و ایمنی، عدم رعایت مقررات و بخشنامه‌های ابلاغی سازمان راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای، صدوربارنامه برای رانندگان فاقد صلاحیت و صدور صورت وضعیت مسافری برای رانندگان اتوبوس‌های برون‌شهری که فاقد کارت معاینه‌فنی و تجهیزات ایمنی خودرو بوده‌اند را از جمله تخلفات عمده شرکت‌های کالا و مسافر برشمرد.

رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات‌سفر اردبیل بابیان اینکه از ابتدای سال 97 تاکنون به تخلفات 20‌شرکت کالا و مسافر رسیدگی شده افزود: تصمیمات ماخوذه در کمیسیون مذکور برای شرکت‌های متخلف جریمه نقدی، تعطیلی، تعلیقی، تعطیلی یک‌ماهه، توبیخ‌کتبی و تذکراست.

رحمتی بر همکاری و تعامل همه‌جانبه‌ی انجمن‌ها و شرکت ها با اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان برای حل مسائل و درخواست‌های قانونی رانندگان تاکید کرد و افزود: با تلاش فعالان بخش حمل‌ونقل در سه ماه اول سال‌جاری 850 هزار تن بار در اردبیل جابه‌جا شد.

گزارش تصویری این خبر در صفحه رسمی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل در آپارات قابل مشاهده است.

https://www.aparat.com/ardabilrmto

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.