| کد خبر: 151276 |

میزگرد مجاری بررسی مطابات کارکنان شرکت ایریکو/بخش آخر

◄ چرا کارکنان ایریکو از وضعیت موجود ناراضی‌اند؟

میزگرد مجازی تین‌نیوز با عنوان «بررسی مطابات و وضعیت رفاهی کارگران و کارکنان شرکت ایریکو» و با هدف بررسی حقوق به‌تعویق افتاده کارکنان این شرکت و تلاش برای اعتلای دوباره ایریکو به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های واگن‌سازی برگزار شد. در این میزگرد شماری از کارشناسان و کارکنان ایریکو به ارائه نظرات خود پرداختند. در این میزگرد تاکید شده که اگر کسانی نظری دارند و نمی‌خواهند نام‌شان فاش شود، می‌توانند بدون ذکر نام، به ارائه نظرات خود بپردازند.

تین نیوز

تاکنون سه بخش از میزگرد مجازی «بررسی مطابات و وضعیت رفاهی کارگران و کارکنان شرکت ایریکو» در شبکه خبری تحلیلی تین‌نیوز منتشر شده است. توجه شما را به مطالعه آخرین قسمت از این میزگرد دعوت می‌کنیم. بخش‌های پیشین این میزگرد را می‌توانید اینجا، اینجا و اینجا ببینید.

میزگرد مجازی تین‌نیوز با عنوان «بررسی مطابات و وضعیت رفاهی کارگران و کارکنان شرکت ایریکو» و با هدف بررسی حقوق به‌تعویق افتاده کارکنان این شرکت و تلاش برای اعتلای دوباره ایریکو به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های واگن‌سازی برگزار شد. در این میزگرد شماری از کارشناسان و کارکنان ایریکو به ارائه نظرات خود پرداختند. در این میزگرد تاکید شده که اگر کسانی نظری دارند و نمی‌خواهند نام‌شان فاش شود، می‌توانند بدون ذکر نام، به ارائه نظرات خود بپردازند.

در بخش‌های پیشین این میزگرد مجازی، کارکنان ایریکو به ارائه نقطه‌نظرات خود درباره شرایط کار در ایریکو پرداختند. در بخش آخر، حاضران در میزگرد مجازی، به بیان عمده دلایلی می‌پردازند که موجب نارضایتی آنها شده است.

 پایگاه خبری-تحلیلی تین‌نیوز امیدوار است که مشکلات داخلی ایریکو برطرف شود. این مجال، فرصتی برای ارائه نظرات کارکنان و مسئولان این شرکت بود که تین‌نیوز بدون سوگیری و دخل و تصرف، به انعکاس نقطه نظرات پرداخت.

دلایل نارضایتی خود را بفرمایید؟

حمید جایز: یکی از دلایل نارضایتی، شرایط مدیریت ایریکو می‌تواند باشد. قبلا شرکت به‌صورت خصولتی اداره می‌شد، بنابراین اظهارنظر مدیران با توجه به شرایط خاص آن یعنی «دولتی بودن» انجام می‌گرفت ولی در حال حاضر این شرکت خصوصی و شخصی است و خودِ این موضوع برای پرسنل نگران‌کننده شده است. چراکه در شرایط جدید کارکنان احساس می‌کنند که دست مدیران برای تصمیم‌گیری در هر کاری باز است و کسی نمی‌تواند انتقادی بکند. متاسفانه این شرایط، شرکت را به وضعیت عدم تثبیت قوانین می‌رساند و نتیجتاً بر روی کار پرسنل تاثیر منفی می‌گذارد.

ناشناس: در راه‌آهن سلیقه‌ای عمل می‌شود.  به نظر شما ارگانی که به علت نداشتن بودجه نمی‌تواند حقوق پرسنل را واریز کند چرا باید چندین میلیارد تومان بابت سنوات از بودجه‌ای که به مدت سه سال ذخیره شده است پرداخت کند؟ این پرسشی است که مدیران این شرکت از خود می‌پرسند و به همین دلیل هم به معوقات کارکنان رسیدگی نمی‌کنند.

حمید جایز: بزرگترین دغدغه مدیران باید این باشد که چرا پرسنل سر کار نیستند. و چرا انگیزه کار از آنها بیرون رفته است. متشکرم از این میزگرد که باعث شد به برخی مسایل جاری شرکت‌ها توجه شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.