|
کد خبر:
116725
|
مسیر بی آر تی تبریز به جاده شوسه تبدیل شده است
تیننیوز| عضو شورای شهر تبریز با اشاره به تذکرات متعدد در خصوص تبدیل مسیر BRT به جاده شوسه گفت: کمیته فنی اجرایی شهرداری تبریز طرح بتنآرمه را برای مسیر بی آر تی تبریز ارائه داده است.
ایران آهور امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در تبریز در خصوص وضعیت مسیر BRT تبریز اظهار کرد: تا آنجایی که اطلاع دارم، کمیته فنی شهرداری تبریز با مشاورین صحبتهایی در راستای ارائه طرحی در زمینه بهسازی مسیر BRT انجام داده است.
وی با بیان اینکه در این طرح قرار بر این شده بود که کل مسیر را بتن آرمه کنند، افزود: در خصوص این طرح برنامهریزی و اقداماتی نیز صورت گرفته است.
عضو شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: قبلا چندین بار تذکراتی در خصوص تبدیل مسیر BRT به جاده شوسه داده بودم که حتی این امر در فصولی که هیچ بارشی نیست نیز اتفاق میافتاد.
وی افزود: به علت وضعیت وخیم مسیر BRT وقتی ماشینها از این مسیر عبور میکردند گرد و غبار را نیز به همراه خود میآوردند و در مقابل وقتی بارش برف و باران داریم چالههای موجود در این مسیر با آب پر شده و وضعیت اسفبار برای مردم ایجاد میکند.
آهور با تأکید بر اینکه کمیته فنی به صور جد بر روی این موضوع کار میکند، گفت: طرح ارائه شده در کمیته فنی با محوریت استقامت که از دو منظر زیرسازی و روسازی مسیر BRT مورد مطالعه قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه طرح ارائه شده بر گرفته از مطالعات پژوهشی دانشگاه و متخصصان راه بوده است، تصریح کرد: در این طرح تمام مسائل ریز و درشت از قبیل محاسبات، میزان آرماتورها و مصالح مصرفی مطالعه و برنامهریزی شده است.
عضو شورای شهر تبریز اذعان داشت: اگر پروژهها و فعالیتهای پیشبینی شده در شهر پایه پژوهشی و دانشگاهی داشته باشد، به طور یقین بدون مشکل خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: از شهرداری تبریز درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم و البته باید دوباره کاری دیگر صورت نگیرد بلکه با یک طرح تکمیل و با مطالعات گسترده جوابگوی عمر مفید تعیین شده باشد.
وی با بیان اینکه در این طرح قرار بر این شده بود که کل مسیر را بتن آرمه کنند، افزود: در خصوص این طرح برنامهریزی و اقداماتی نیز صورت گرفته است.
عضو شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: قبلا چندین بار تذکراتی در خصوص تبدیل مسیر BRT به جاده شوسه داده بودم که حتی این امر در فصولی که هیچ بارشی نیست نیز اتفاق میافتاد.
وی افزود: به علت وضعیت وخیم مسیر BRT وقتی ماشینها از این مسیر عبور میکردند گرد و غبار را نیز به همراه خود میآوردند و در مقابل وقتی بارش برف و باران داریم چالههای موجود در این مسیر با آب پر شده و وضعیت اسفبار برای مردم ایجاد میکند.
آهور با تأکید بر اینکه کمیته فنی به صور جد بر روی این موضوع کار میکند، گفت: طرح ارائه شده در کمیته فنی با محوریت استقامت که از دو منظر زیرسازی و روسازی مسیر BRT مورد مطالعه قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه طرح ارائه شده بر گرفته از مطالعات پژوهشی دانشگاه و متخصصان راه بوده است، تصریح کرد: در این طرح تمام مسائل ریز و درشت از قبیل محاسبات، میزان آرماتورها و مصالح مصرفی مطالعه و برنامهریزی شده است.
عضو شورای شهر تبریز اذعان داشت: اگر پروژهها و فعالیتهای پیشبینی شده در شهر پایه پژوهشی و دانشگاهی داشته باشد، به طور یقین بدون مشکل خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: از شهرداری تبریز درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم و البته باید دوباره کاری دیگر صورت نگیرد بلکه با یک طرح تکمیل و با مطالعات گسترده جوابگوی عمر مفید تعیین شده باشد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.