| کد خبر: 261540 |

رپرتاژ آگهی؛

◄ رزرو هتل زندیه شیراز با ایران هتل آنلاین

هتل پنج ستاره زندیه شیراز در سال ۱۳۹۴ افتتاح گردید. معماری این هتل، از زیبایی ها و خلاقیت های هنر معماری ایرانی الهام گرفته و به میهمانان خاص خود یک فضای جذاب و شگفت انگیز ارائه می دهد.

تین نیوز

هتل زندیه شیراز یکی از بهترین مقصدهای اقامتی در این شهر است. با محیطی زیبا، خدمات برتر و امکانات فوق العاده، هتل زندیه تجربه ی لذت بخشی را برای مسافران فراهم می کند. با موقعیت مکانی عالی این هتل منحصر به فرد، ترکیبی از تاریخ، طبیعت و آرامش را برای مهمانان به ارمغان می آورد. با رزرو هتل زندیه شیراز اقامتی خوش و لوکس خواهید داشت. در ادامه این هتل جذاب را به شما معرفی می کنیم.

 

معرفی هتل زندیه شیراز

هتل پنج ستاره زندیه شیراز در سال ۱۳۹۴ افتتاح گردید. معماری این هتل، از زیبایی ها و خلاقیت های هنر معماری ایرانی الهام گرفته و به میهمانان خاص خود یک فضای جذاب و شگفت انگیز ارائه می دهد. هتل زندیه هفت طبقه دارد و مجموعاً ۷۵ اتاق و سوئیت برای اقامت مسافران فراهم می کند. اگر دوست دارید در این شهر یک اقامت خاطره انگیز داشته باشید، رزرو هتل زندیه شیراز را انجام دهید.

اتاق های هتل زندیه

هتل زندیه اقامتی آرام و لذت بخش برای مسافرانش به ارمغان می آورد. اتاق ها و سوئیت های متنوعی وجود دارد که بر اساس نیازها و انتظارات مسافران قابل رزرو هستند. اتاق های دو تخته دارای امکاناتی مثل چایساز و اینترنت پرسرعت بوده و در دو نوع دبل و توئین قابل رزرو هستند. سوئیت های لوکس دارای یک اتاق خواب، چایساز و اینترنت پرسرعت بوده و برای ایجاد تجربه ای لوکس برای میهمانان طراحی شده است.

سوئیت های زندیه با بالکن خصوصی و دکوراسیون زیبا، چشم اندازی از دروازه قرآن و ارگ کریم خان را به میهمانان ارائه می دهند. امکاناتی مانند جکوزی، اینترنت پر سرعت و چایساز نیز در این سوئیت ها وجود دارد. سوئیت های ماه عسل با تزئینات گل و میوه، کیک و شیرینی مخصوص ماه عسل و امکاناتی همچون چایساز و اینترنت پرسرعت مناسب برای زوج های جوان است.

سوئیت های بیزینس برای مسافرانی مناسب است که سفر کاری طولانی مدت به شیراز دارند. دفتر کار مجهز این سوئیت ها، شامل تجهیزات مدرنی همچون کامپیوتر، پرینتر، فکس، چایساز و اینترنت بی سیم است. با رزرو هتل زندیه شیراز و یکی از این اتاق ها، اقامتی راحت با امکانات مدرن در دسترس خواهید داشت.

هتل زندیه شیراز

 

امکانات و خدمات هتل زندیه شیراز

هتل زندیه یکی از هتل های محبوب و لوکس در شهر شیراز است. علاوه بر فضای سنتی و به یادماندنی، این هتل امکانات بسیار خوبی را برای میهمانانش فراهم کرده تا اقامتی لذت بخش را تجربه کنند. برای مثال با رزرو هتل زندیه شیراز اتاق های خوش ساخت و مجهز به امکانات رفاهی از جمله یخچال، تلویزیون، تلفن، مینی بار و سیستم اعلام حریق و استخری بزرگ که می توانید در آن ریلکس کنید، در اختیارتان قرار می گیرد.

همچنین سالن بدنسازی کاملاً مجهز برای تمرین و ورزش، رستوران سنتی با طراحی اصیل و محیطی دلنشین برای لذت بردن از انواع غذاهای سنتی، کافی شاپی دلنشین برای انجام گفتگوها، لذت بردن از نوشیدنی های گرم و سرد و گذراندن اوقاتی شاد و دلپذیر، باغی زیبا و دلنشین برای پیاده روی و استراحت در محیطی آرامش بخش، پارکینگی برای راحتی شما در روند ورود و خروج از هتل. برای مشاهده امکانات و خدمات "هتل های شیراز  (https://www.iranhotelonline.com/shiraz-hotels/)" به این لینک مراجعه کنید.

موقعیت مکانی هتل زندیه شیراز

هتل زندیه واقع در بلوار هجرت و نزدیک به ارگ کریمخان است. این هتل فاصله ای حدود ۲۶.۲ کیلومتر تا ترمینال شهید طباطبایی، ۲۶.۸ کیلومتر تا راه آهن شیراز، ۱۳.۳ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی شهید دستغیب، ۳.۲ کیلومتر تا ترمینال شهید کاراندیش، ۴.۱ کیلومتر تا ترمینال مدرس و ۱۳.۴ کیلومتر تا ترمینال امیرکبیر دارد.

با رزرو هتل زندیه شیراز به راحتی به جاهای دیدنی شهر مانند دروازه قرآن، بوستان آزادی، خانه هنر شیراز، باغ ارم، حرم حضرت شاهچراغ (ع)، آرامگاه سعدی، ارگ کریمخان زند، بازار وکیل، عمارت شاپوری، موزه پارس، موزه خانه فروغ الملک، سرای مشیر، نارنجستان قوام، آرامگاه حافظ، مدرسه خان، آب انبار وکیل، آرامگاه شیخ روزبهان فسایی، مرکز همایش های شهر شیراز، باغ ملی، ورزشگاه حافظیه، موزه مشاهیر چهل مقام، باغ جهان نما و موزه سنگ هفت تنان اشاره کرد.

هتل زندیه شیراز

 

قوانین هتل زندیه شیراز

قوانین و مقررات هتل زندیه شامل این موارد است؛ مهمانان بالای ۱۲ سال به عنوان بزرگسال محسوب می شوند، کودکان بین ۰ تا ۲ سال به صورت رایگان می توانند اقامت کنند. کودکان بین ۲ تا ۱۲ سال باید ۵۰ درصد از هزینه رزرو را پرداخت کنند. برای پذیرش در هتل، مهم است که مدارک شناسایی معتبر را ارائه کنید؛ از جمله شناسنامه، کارت ملی یا پاسپورت.

همچنین پذیرش مسافران خارجی تنها با مهر ویزا و مهر ورود به ایران ممکن است، تحویل اتاق قبل از ساعت ۱۴ تضمین شده نیست، هرگونه خسارت به اتاق یا اموال هتل تحت عنوان جریمه ارزیابی می شود. در صورتی که شما به عنوان غیربومی در هتل اقامت دارید، فقط با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار مجاز به اقامت در هتل هستید. علاوه بر این برای تایید رسمی صیغه نامه، لازم است دفترچه ای با مهر برجسته و ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین ارائه شود. استفاده از تنباکو و سیگار در هتل زندیه ممنوع بوده و با جریمه همراه است.

جمع بندی:

با خلاقیت در طراحی، وجود باغی زیبا و ارائه ی خدمات برتر، هتل زندیه شیراز تجربه ای بی نظیر به شما هدیه می دهد. امکانات مدرن، رستوران با مناظر طبیعی خیره کننده، سالن های کنفرانس و تجهیزات کامل، همه در این هتل عالی و منحصر به فرد در دسترس شما قرار دارد. علاوه بر این با رزرو هتل زندیه شیراز می توانید به مناطق دیدنی مهم شهر دسترسی داشته باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.