| کد خبر: 184926 |

◄ افزایش 22درصدی تردد در لرستان

بیشترین تردد در محور خرم‌آباد –سه‌راهی چالانچولان ثبت شد.

تین نیوز

در نهمین روز از سال 98، تردد 436هزار و 844 وسیله نقلیه در محورهای لرستان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22.16 درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اعلام این خبر افزود: از این میزان تردد تعداد 66هزار و 497 دستگاه ورودی به استان و 65هزار و 448 دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه سهم وسایل نقلیه سنگین از این میزان تردد 21.11 درصد بوده است،  گفت: اوج تردد در این روز بین ساعات 16 تا 17 عصر به تعداد 32هزار و 784 وسیله نقلیه و متوسط سرعت 79.4 کیلومتر بر ساعت بوده است.

شرفی اظهار کرد: محور خرم‌آباد- سه‌راهی چالانچولان با 22 هزار و 385 وسیله نقلیه بیشترین سهم را در تردد به خود اختصاص داده است و پس از آن محورهای سه‌راهی چالانچولان- خرم‌آباد و سه‌راهی چالانچولان- بروجرد بیشترین تردد را به خود اختصاص داده‌اند.

وی کمترین تردد را سهم محور بروجرد-بیرانشهر با 758 وسیله‌نقلیه عنوان کرد و گفت: محورهای بیرانشهر-بروجرد و نهاوند-سه‌راهی نورآباد بعد از این محور کمترین تردد را داشته‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: محور پلدختر-خرم آباد با 96 کیلومتر بر ساعت، همچنان بیشترین  سرعت وسایل نقلیه را به خود اختصاص داده است و لاین‌های رفت و برگشت آزادراه خرم‌آباد- پل زال دررتبه‌های بعدی سرعت قرار دارند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.