بازدید سایت : ۵۷۱۳۷

برگزاری نخستین کنفرانس ملی شهر سازی، مدیریت شهری و توسعه پایدار در تهران

اولین کنفرانس ملی شهرسازی، مدیریت شهری و توسعه پایدار، هفتم اسفندماه در تهران شروع به کار خواهد کرد.

برگزاری نخستین کنفرانس ملی شهر سازی، مدیریت شهری و توسعه پایدار در تهران

اولین کنفرانس ملی شهرسازی، مدیریت شهری و توسعه پایدار در تاریخ هفتم اسفند 1393 توسط موسسه ایرانیان - انجمن معماری ایران -قطب علمی برنامه ریزی وتوسعه پایدار دانشگاه تهران در شهر تهران برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز، با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.
 
حوزه(های) تحت پوشش: مسکن و معماری, ساخت و ساز, معماری و شهرسازی
محورهای کنفرانس: محورهای شهرسازی وتوسعه پایدار،  بافت فرسوده و سکونتگاه های غیر رسمی (چالش ها و راهکارها، شهرسازی نوین و توسعه پایدار ، سیاست‌های ملقه‌ای و توسعه شهری پایدار ، ناپایداری شهر و عوامل موثربر ان خواهند بود.

مهندسی معماری و توسعه پایدار
مصالح و فن آوری های نوین در معماری، معماری و هویت شهری،معماری و نقش آن در توسعه پایدار شهری ،فناوریهای نو در در معماری، انرژی های نو در معماری و سبک شناسی معماری از دیگر محورهای این کنفانس بیان شده است.

محورهای مدیریت وبرنامه ریزی شهری
این گزارش حاکی از آن ست که  فرهنگ شهرنشینی، شهروند و حقوق شهروندی، ساختمان های تاریخی و نقش آن ها در برنامه های توسعه شهری، تعامل در فضای شهری، روش های نهادینه سازی فرهنگ محیط زیست ، شهر و حقوق شهروندی، طراحی و فضاهای شهری، مشارکت شهروندان و بخش خصوصی در بهبود خدمات و محیط زیست شهری  و برنامه ریزی کالبدی شهری از دیگر مباحثی است که در این کنفرانس به آنها توجه شده است.

محورهای محیط زیست شهری
توجه به مقوله های محیط زیست و انواع آلودگی ها، مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرها و روستاها، برنامه ریزی و ارتقاء کیفیت خدمات و محیط زیست شهری ، جنگلها،فضای سبزشهری ومحیط زیست پایدار، شهرنشینی و اثرات زیست محیطی آن ، کاربرد فناوری های نوین در پایش و حذف آلاینده های محیط زیست، شهرها و سیستم مدیریت محیط زیست ، فضای سبز و محیط زیست شهری، مسائل محیط زیست کلان شهرها  و اثرات زیست محیطی طرح های عمرانی و شهرسازی درشهرها نشانگر توجه همه جانبه مسئولان برگزاری این کنفرانس و جامع نگری آنان بوده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.