بازدید سایت : ۶۷۵۸۰

آغاز به کار جلسه ممیزی نظارت بر ایمنی ایکائو از صنعت هوانوردی ایران

جلسه ممیزی نظارت بر ایمنی صنعت هوانوردی ایران توسط بازرسان ایکائو (USOAP-CMA برگزار شد.

آغاز به کار جلسه ممیزی نظارت بر ایمنی ایکائو از صنعت هوانوردی ایران
تین نیوز
صبح امروز جلسه ممیزی نظارت بر ایمنی صنعت هوانوردی ایران توسط بازرسان ایکائو (USOAP-CMA) با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران به عنوان ارائه دهنده خدمات ناوبری هوایی و بزرگترین بهره بردار فرودگاه های کشور، رئیس سازمان هواشناسی کشور و نمایندگان فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، در این جلسه ممیزان ایکائو مطابق پروتکل های برنامه افتتاحیه به معرفی برنامه یوزاپ ایکائو و حوزه های مورد ممیزی که شامل مقررات و قوانین بالادستی در حوزه هوانوردی است و همچنین ساختار سازمان هواپیمایی و ارائه دهندگان خدمات و حوزه های فرودگاهی خدمات ناوبری و دفتر بررسی سوانح پرداختند.

کاپیتان محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری برنامه جهانی ممیزی نظارت بر ایمنی صنعت هوانوردی ایران توسط بازرسان ایکائو (USOAP-CMA) را فرصتی برای بهبود و ارتقاء ایمنی و دانش و آموزش در صنعت هوانوردی ایران دانست و گفت: نمایندگان پاسخ گو در حوزه های یاد شده، از متخصصان حرفه ای صنعت هوانوردی هستند و صادقانه پاسخ گوی سوالات شما خواهند بود و برای نشان دادن میزان انطباق خدمات هوانوردی ایران با استانداردها و توصیه های ایکائو همکاری لازم را خواهند داشت.

وی افزود: نگاه ما به این بازرسی ها و نظارت ها آموزشی است و حتما از نکات شما در حین نظارت در جهت تقویت و توسعه بخش هوایی کشور استفاده کرده و مطمئن هستم شما در جهت توسعه هوانوردی ایران تلاش خواهید کرد.

محمدی بخش در پایان ابراز اظهارامیدواری کرد: برنامه ممیزی از مجموعه  هوایی کشور با نظارت دقیق شما به نحو احسن در برنامه زمان بندی شده اجرا شود و آماده هستیم برنامه های شما را برابر سوالات هر حوزه   انجام دهیم. برنامه شما را براساس یک مبنای علمی و استاندارد بنا شده است

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.