بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

رشد 22 درصدی حمل کالا در استان مازندران

در هشت‌ماهه امسال یازده میلیون و483 هزار و 329 تن کالا از استان مازندران به سایر نقاط کشور جابجا شده که نسبت به سال قبل 22 درصد رشد داشته است.

رشد 22 درصدی حمل کالا در استان مازندران
تین نیوز

  معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران، گفت: در هشت‌ماهه امسال یازده میلیون و483 هزار و 329 تن کالا از استان مازندران به سایر نقاط کشور جابه‌جا شده که نسبت به سال قبل 22 درصد رشد داشته است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران، علی نصیری در ادامه تعداد بارنامه‌های مصرفی در این مدت را 905 هزار و 963 فقره ذکر کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 23 درصدی داشته است.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران، عمده کالا ی جابه‌جا شده از استان در این مدت را به ترتیب شن و ماسه- جو- ذرت دامی -گازوییل- سایر فرآورده‌های لبنیاتی - انواع بنزین-بنزین معمولی - سیمان – سیمان کیسه‌ای- ام‌دی‌اف عنوان کرد.

 خاطرنشان می‌شود: 125 شرکت حمل‌ونقل در سطح مازندران فعال بوده و این استان دارای هفت انجمن صنفی کارفرمائی شرکت های حمل‌ونقل کالا ویک کانون انجمن صنفی کارفرمائی شرکت های حمل‌ونقل کالا و یک کانون انجمن صنفی کارگری رانندگان و یک اتحادیه حمل بار و یازده  انجمن صنفی کارگری رانندگان وسائط نقلیه حمل‌ونقل جاده‌ای کالا است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.