| کد خبر: 266915 |

انبوه‌ سازان کم‌ کار فاز ۸ پردیس به خط شدند

مدیرعامل شرکت عمران پردیس به سازندگان اخطار داد: تمامی برنامه ها باید در این راستا باشد که پروژه ها در اسرع وقت اتمام یابد و به انتظار بیش از ۱۰ ساله مالکان پایان دهیم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت عمران پردیس به سازندگان اخطار داد: تمامی برنامه ها باید در این راستا باشد که پروژه ها در اسرع وقت اتمام یابد و به انتظار بیش از ۱۰ ساله مالکان پایان دهیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت عمران شهر جدید پردیس،  در نشست مدیرعامل شرکت عمران با انبوه سازان کم کار فاز ۸، آخرین اخطارها صادر و با پیمانکاران نامتعهد اتمام حجت شد.

این نشست با حضور محبت خواه مدیرعامل، نظری نیا و فراشیانی از اعضا هیئت مدیره، مبارک قدم معاون مسکن و شهرسازی و سرپرست معاونت فنی و اجرایی، جدید مشاور فنی مدیرعامل شرکت عمران، نوبخت مدیر طرح فاز ۸ و مهندسین مشاور برگزار شد.

مدیرعامل شرکت عمران در این نشست اعلام کرد: این شرکت هیچ گونه مشکل مالی ندارد و پرداخت ها طبق صورت وضعیت انجام می شود بنابراین پیمانکاران صرفا در صورت مثبت بودن مطالبات در سیستم مالی شرکت عمران پول دریافت خواهند کرد و ادعای خارج از این چارچوب پاسخ داده نخواهد شد.

همچنین محبت خواه خطاب به سازندگان اخطار داد که تمامی برنامه ها باید در این راستا باشد که پروژه ها در اسرع وقت اتمام یابد و به انتظار بیش از ۱۰ ساله مالکان پایان دهیم. به همین منظور کم کاری خط قرمز شرکت عمران است و در قبال کم کاری ها گذشت نخواهیم داشت و برخوردی کاملا جدی خواهیم داشت.

 وی تاکید کرد: هم زمان که با پیمانکاران کم کار و نامتعهد به صورت قانونی برخورد می کنیم، سازندگان متعهدی که در چارچوب برنامه زمان بندی و مطابق تعهد عمل نمایند نیز تحت حمایت شرکت عمران خواهند بود و در اولویت به کارگیری در پروژه های بعدی هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.