بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

تقدیر رانندگان کامیون از راننده پیشکسوت اصفهانی

رانندگان خمینی شهری و اصفهانی با حضور در منزل مرتضی عمو سلطانی از پیشکسوتان این حوزه، با تقدیم یک شاخه گل و تقدیر نامه از همکار قدیمی خود به پاس سال ها خدمت در جهت پیشرفت این آب و خاک تقدیر و تشکر کردند.

تقدیر رانندگان کامیون از راننده پیشکسوت اصفهانی
تین نیوز

تعدادی از رانندگان و کامیونداران خمینی شهر و اصفهان با حضور در منزل یکی از پیشکسوتان این منطقه با اهدای لوح از زحمات وی قدردانی کردند.

به گزارش تین نیوز، رانندگان خمینی شهری و اصفهانی با حضور در منزل مرتضی عمو سلطانی از پیشکسوتان این حوزه، با تقدیم یک شاخه گل و تقدیر نامه از همکار  قدیمی خود به پاس سال ها خدمت در جهت پیشرفت این آب و خاک تقدیر و تشکر کردند.

یکی از رانندگان کامیون در این زمینه به تین نیوز گفت: امیدواریم سایه این عزیزان سال ها بر سر تازه واردان به این صنف باشد.

حسین صالح پور اظهار امیدواری کرد رانندگان جدید الورود بتوانند از تجربیات این پیران جاده استفاده ببرند.

وی درباره سوابق کاری مرتضی عمو سلطانی راننده پیشکسوتی که مورد تقدیر قرار گرفن، گفت: حاج مرتضی عمو سلطانی متولد 1340 است که در جوانی با از دست دادن پدر با سن کم وارد بازار کار شد اول به شغل تراشکاری رو آورد و با آشنایی با رانندگان به این شغل علاقمند شد و از سال 58 با شاگردی این شغل و سپس با گرفتن گواهینامه پایه دو سپس پایه یک قریب 44 سال است که در حال خدمت به این مرز و بوم می باشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر

    درود سلام بر رانندگان پیشکسوت و درود بربانیان این حرکت و رسم زیبا وپسندیده انشااله که رانندگان بازنشسته درکنارخانواده خوب وسلامت باشند هرچند شغل رانندگی با توجه به عشقی که در راننده نهفته ست پس از بازنشستگی هم شخص بازنشسته حس بیقراری دارد وخانه نشینی وپارک نشینی برای راننده بازنشسته سخت است انشالله موفق باشند.

  • ظفرعظیمی مهر

    سلام سپاس از مدیران محترم تین نیوز که این حرکت زیبا ونیکو را که از راننده پیشکسوت تقدیر شده و اگر این کار در تمام ایران از رانندگان پیشکسوت وپدران ما که قبل از نسل ما چرخه حمل ونقل مملکت را میچرخاندن قدرشناشی و سپاسگزاری شود از سابقه ی احترام به همکاران پیشکسوت حدس زدم بایستی بانی این عمل زیبا از سوی دوست گرامی ما آقای سیدفخرالدین شریعتی باشد که درست حدس زدم تصویر آقا سید شریعتی درعکس جمعی دیده میشود که بسیار فروتنانه وبا تواضع تمام درمیان دوستان وهمکارنش حضور دارد انشالله همیشه سلامت باشند.