بازدید سایت : ۶۷۵۸۰
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفتگو با تین نیوز:

◄ اجرای " سهمیه بندی سوخت بر اساس پیمایش " در شهر امکان پذیر نیست

◄ اجرای " سهمیه بندی سوخت بر اساس پیمایش " در شهر امکان پذیر نیست

تین نیوز | رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه "طرح سهمیه بندی سوخت بر اساس پیمایش برای ناوگان دیزلی در داخل شهر ها امکان پذیر نخواهد بود" تصریح کرد: نوع عملکرد حمل بار در داخل شهر هیچ گونه خوانایی با سیستم بارنامه ندارد.

احمد دنیا مالی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به اجرای طرح سهمیه بندی سوخت بر اساس پیمایش برای ناوگان دیزلی در داخل شهر ها اظهار داشت: باید در نظر داشت که میزان مصرف سوخت در داخل شهر نسبت به حمل بار و مسافر در جاده بیشتر است. زیرا مجموعه های پخش کالا روزانه به 10 ها فروشگاه، کالا ارسال می کنند.

وی افزود: سهمیه بندی سوخت بر اساس پیمایش در حمل و نقل جاده ای به راحتی امکان پذیر است اما به طور قطع در حمل و نقل درون شهری با مشکل روبرو خواهیم شد.

رئیس کمیسیون عمران  و حمل و نقل شورای شهر تهران  با بیان اینکه "سهمیه بندی سوخت بر اساس پیمایش در داخل شهر امکان پذیر نخواهد بود" تصریح کرد: بیشترین میزان توزیع بار درون شهری را مایحتاج روزانه مردم تشکیل می دهند. همچنین نوع عملکرد حمل بار در داخل شهر هیچ گونه خوانایی با سیستم بارنامه ندارد.

عضو شورای شهر تهران در ادامه بیان داشت: موضوع مبدا و مقصد باید داری شرایط احراز باشند که چنین مسئله ای در حمل بار شهری به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

دنیامالی با اشاره به نصب سیستم GPS برای ناوگان حمل  و نقل سنگین جهت اجرای طرح سهمیه بندی سوخت بر اساس پیمایش در داخل شهر گفت: سیستم GPS برای نظارت، ایمنی و مدیریت ناوگان قابل استفاده است و برای سوخت یک نرم افزار بسیار سنگینی می طلبد. لذا باید در جهت استفاده از روش های ساده، قابل دسترس و فارغ از مباحث کنترلی گام برداریم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: باید فضای بی اعتمادی را کمرنگ کنیم. به طوری اگر چند نفر عمل قاچاق سوخت انجام می دهند ما نباید سختی ها را بر همه مردم اعمال کنیم. 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.