| کد خبر: 263598 |

نوسازی ناوگان مسافری اولویت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای در سال جاری است

نوسازی ناوگان مسافری اولویت نخست سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای در سال جاری است و در این راستا ۱۵۰۰ دستگاه ون، مینی بوس و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده می شود.

تین نیوز

امانی، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در صدد هستیم تا پایان امسال ۱۵۰۰ دستگاه ون، مینی بوس و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در آیین تجلیل از فعالان حمل و نقل جاده ای، گفت: با وجود کمبود منابع و اعتبارات، تجلیل از فعالان حمل و نقل جاده ای در صدر برنامه های سازمان قرار دارد و وعده ما به وزیر راه و شهرسازی این است که تا پایان امسال ۱۵۰۰ دستگاه ون، مینی بوس و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تا پایان سال جاری اضافه شود.

تفاهم با شرکت های خودروسازی برای تولید و تحویل ۳۵۰۰ دستگاه انواع خودرو در بخش مسافری

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، افزود: به منظور تحقق این مهم تفاهم نامه هایی با شرکت های خودروساز داخلی منعقد شده که بر مبنای آن، تا پایان سال آینده ۳۵۰۰ دستگاه انواع خودرو در بخش مسافری تولید و تحویل سازمان راهداری شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه به خدمات این سازمان به زائران اربعین حسینی اشاره و تاکید کرد: با راه اندازی و تجهیز پارکینگ برکت در مرز مهران در اربعین امسال تلاش کردیم مشکلات سال های گذشته در بخش حمل و نقل عمومی برای رانندگان و زائران کمتر شود.

محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای اربعین با ۳ هزار میلیاردتومان ایمن سازی شد

امانی تصریح کرد: از سویی ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بهینه سازی و ایمن سازی محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای اربعین هزینه و زمینه افزایش ایمنی سفرهای اربعین حسینی شد.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد: حجم بسیار بالای خدمات رسانی به ۴ میلیون و ۵۰ هزار زائر در مسیرهای رفت و همین تعداد زائر در سفرهای برگشت در بازه زمانی کوتاه ایام سفرهای اربعین و همچنین خدمت رسانی بلادرنگ به زائران حرم رضوی در دهه پایانی ماه صفر، حکایت از تلاش جهادگونه تلاشگران و فعالان بخش حمل و نقل جاده ای و راهداری کشور اعم از رانندگان، تشکل های صنفی، شرکت های حمل و نقل، راهداران و همکاران این سازمان دارد که به سهم خود از این حضور و خدمت رسانی عاشقانه به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تشکر و قدردانی می کنم.

وی با اشاره به این که رفع برخی کاستی ها نیازمند موارد قانونی است، ابراز امیدواری کرد تا در برنامه هفتم و با پیگیری های لازم از مراجع مربوطه بخش قابل توجهی از مشکلات زحمتکشان این بخش برطرف شود.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در این مراسم که همزمان با نشست مدیران ستادی و استانی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای برگزار شد، با حضور فعالان و تلاشگران حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای که اربعین امسال افتخار خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی را داشتند، از نمایندگان و برگزیدگان منتخب این حوزه تجلیل و قدردانی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • غلام عباس نیک طبع 0 0

    با سلام کاشکی مسئولین قبل از هر گونه نظر دادند ویا سخنرانی کمی به آمار واقعی نگاه می کردند تا حرفهای آنها غیر واقعی باشه .اگر به آماری که خود این نیوز جند وقت پیش منتشر شده بود نکاه می کرد تا بداند در حمل و نقل عمومی از سال 91تا سال1400نزدیک 100هزار راننده ریزش داشته حال به مانده که اشکال از کار وزارت خانه باعث این قضیه شده تصمیم.های غلط مثل حذف یارانه سوخت و بیمه تامین ویا پایین بودن کرایه ها وهم خوانی نداشتن با هزینه های سنگین تعمیر و نگهداری خودرو که امین امر باعث فرار رانندگان شده است من خود راننده مسافری هستم ولی دعا می کنم جند ماه دیگه زودتر از راه برسه تا بازنشسته بشم وار این کشتی به ل نشسته پیاده شوم خودم وخانوادم از این وضع فلکت باری که مدیران ناکار بلاد بر سر این شغل درآورده‌اند راحت شوم آنوقت فکر می کنید کسی جاگزین من وامثال من می شود .

  • راننده 0 0

    فقط وعده الکی راست می گویی هشت سال بیمه72تا80رادرست نمایید راست می گویی سختی کاررااجرایی نمایید همین دو کارربه سرانجام برسانید تاهمه سخنان شما راباور نمایید