| کد خبر: 263461 |

دما در نواحی شمالی کاهش می‌یابد

کارشناس سازمان هواشناسی از احتمال بارش تگرگ و باران در استان‎ های جنوبی کشور خبر داد و گفت: کاهش محسوس دما در نواحی شمالی کشور در روزهای آینده انتظار می رود.

تین نیوز

 کارشناس سازمان هواشناسی از احتمال بارش تگرگ و باران در استان‎ های جنوبی کشور خبر داد و گفت: کاهش محسوس دما در نواحی شمالی کشور در روزهای آینده انتظار می رود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، کبری رفیعی درباره وضعیت جوی کشور افزود: امروز (پنجشنبه) در بخش هایی از استان های جنوبی کشور مانند هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، جنوب فارس، بوشهر، جزایر تنگه هرمز، دامنه ها و ارتفاعات چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و جنوب اصفهان، شاهد رعدوبرق و در برخی مناطقی مستعد، شاهد بارش تگرگ خواهیم بود. همچنین وزش باد شدید در برخی مناطق سبب خیزش گردوخاک خواهد شد.

وی گفت: روز جمعه همین شرایط جوی در بخش هایی از سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و هرمزگان ادامه پیدا خواهد کرد.

رفیعی بیان داشت: برای روز شنبه در بخش هایی از جنوب شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی شده است.

این کارشناس هواشناسی گفت: در نواحی شمالی کشور از امروز تا یکشنبه روند تدریج افزایش دما را شاهد هستیم، اما از روز دوشنبه به دلیل نفوذ هوای پرفشار به نوار شمالی دریای خزر، کاهش محسوس دما تجربه خواهد شد.

وی درباره وضعیت جوی تهران اظهار داشت: امروز آسمان تهران صاف و عصر همراه با وزش باد خواهد بود. بیشینه دما در این استان ۲۵ درجه سانتی گراد و کمینه دما به ۱۵ درجه سانتی گراد خواهد رسید.

رفیعی تاکید کرد: هشدار نارنجی امروز برای استان های هرمزگان و ارتفاعات چهارمحال وبختیاری صادر شده و به دلیل بارش های باران، مخاطراتی را به همراه خواهد داشت که هموطنان باید به این مساله توجه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.