بازدید سایت : ۶۷۵۸۰

جزئیات سفر وزیر راه و شهرسازی به سن پترزبورگ

مهرداد بذرپاش وزیر راه وشهرسازی شامگاه چهارشنبه تهران را به مقصد سن پترزبورگ در روسیه به منظور شرکت در بیست وششمین نشست بین المللی اقتصادی و مذاکرات با مقامات روسیه و دیگر کشورها ترک کرد.

جزئیات سفر وزیر راه و شهرسازی به سن پترزبورگ
تین نیوز

مهرداد بذرپاش به منظور شرکت در بیست وششمین نشست بین المللی اقتصادی و مذاکرات با مقامات روسیه و دیگر کشورها به روسیه سفر کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در این سفر پیش بینی شده است وزیر راه و شهرسازی با معاون اول نخست وزیر فدراسیون روسیه، رئیس کمیسیون دایمی مشترک همکاری های اقتصادی، تجاری، فرهنگی، علمی  و فناوری،  معاون نخست وزیر روسیه در حوزه ساخت و ساز، وزرای حمل و نقل و ساخت و ساز روسیه و دیگر مقامات روس دیدار داشته باشد.

همچنین جلسه مشترک با استانداران آستاراخان، چلیابیتسک، ولگوگراد، اولیانوفک و داغستان از دیگر برنامه های نماینده جمهوری اسلامی یاران در این سفر است.

بیست و ششمین مجمع اقتصادی سنت پترزبورگ با حضور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، روسای جمهور کشورهای مشترک المنافع، نخست وزیران و وزرای اقتصادی بیش از یکصد و بیست کشور جهان برگزار می شود.

همچنین در حاشیه این اجلاس، نمایشگاهی از تازه ترین دستاوردهای صنعتی، کشاورزی، حمل و نقل ، بانک و بیمه، نوآوری های پزشکی و محصولات دانش بنیان نیز برگزار می شود.

برگزاری ۲۰۰ نشست تخصصی با موضوع راه های تقویت همگرایی اقتصادی بین کشورهای مستقل ، بررسی راه های خنثی کردن تحریم ها علیه کشورهای مستقل ، همکاری های بانکی و مذاکرات چندجانبه به منظور استفاده از ارزهای ملی به جای دلار در مبادلات اقتصادی، از محورهای مهم بیست و ششمین مجمع اقتصادی سنت پترزبوزگ خواهد بود .

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.