بازدید سایت : ۵۷۲۶۱

برگزاری پایگاه مشاوره روز ایمنی، ویژه مسافران شهر زیرزمینی

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از برپایی پایگاه مشاوره در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران به مناسبت روز ایمنی خبر داد.

برگزاری پایگاه مشاوره روز ایمنی، ویژه مسافران شهر زیرزمینی
تین نیوز

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از برپایی پایگاه مشاوره در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران به مناسبت روز ایمنی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه سید محمد نقیب گفت: همزمان با پنج دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی پایگاه مشاوره با هدف آگاهی بخشی بیشتر شهروندان و مسافران در خصوص مواجهه با حوادث و سوانح برگزار می‌شود. 

وی افزود: در این پایگاه مشاوره کارشناسان مدیریت بحران در ایستگاه‌های امام خمینی(ره)، نوبنیاد، جوانمرد قصاب، دانشگاه علم و صنعت و ارم سبز ضمن توزیع بروشورهای حاوی مطالب آموزشی پاسخگوی پرسش‌های مسافران خواهند بود.

وی تصریح کرد:کشور ما جز کشورهایی است که بیشترین حوادث طبیعی همچون سیل، زلزله و آتش سوزی در مناطق مختلف آن اتفاق می‌افتد و تقریبا هر سال شاهد این اتفاقات ناگوار و از دست دادن بسیاری از عزیزان‌مان هستیم. 

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران خاطرنشان کرد: ظرفیت گذرگاه‌های فرهنگی متروی تهران بستر مناسبی برای ترویج آموزش‌های شهروندی در قالب‌های گوناگون است که در مقاطع و مناسبت‌های مختلف، با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در این فضاها پایگاه‌های مشاوره برگزار می شود.

نقیب در پایان گفت: پایگاه مشاوره آگاهی بخشی شهروندان در خصوص مواجهه با حوادث و سوانح همزمان با روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی با همکاری و مشارکت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران از 5 تا 7 دی‌ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: شرکت بهره برداری راه آهن شهر نهران و حومه
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.