بازدید سایت : ۴۵۱۰۷

ماشین‌آلات راهسازی یزد در اختیار استان‌های سیل‌ زده قرار گرفت

ماشین‌‌آلات راهسازی یزد در اختیار استان‌های سیل‌زده قرار گرفته است.

ماشین‌آلات راهسازی یزد در اختیار استان‌های سیل‌ زده قرار گرفت
تین نیوز

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، گفت: برحسب دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و ریاست سازمان راهداری و حمل و جاده‌ای، تکلیف شد که ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مناطق مختلف کشور، کمک‌هایی به استان‌های سیل‌زاده انجام دهند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، علی علیخانی عنوان کرد: استان یزد در همین راستا ۲۳ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین به استان لرستان اعزام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد یادآور شد: همچنین ۱۲ دستگاه ماشین‌آلات نیز به استان خوزستان اعزام شده است.

علیخانی خاطرنشان کرد: نیروهای اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در استان لرستان در شهرستان‌های الیگودرز و پلدختر مشغول فعالیت هستند و ماشین‌آلات ارسالی نیز به طور عمده در این دو شهرستان مورد استفاده قرار گرفته است.

وی یادآور شد: ماشین‌آلات ارسالی به خوزستان نیز در اختیار اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آن استان قرار گرفته تا به صلاحدید خود از آنها استفاده کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، عنوان کرد: مشکل خاصی در زمینه خدمات‌رسانی نداریم و همکاران ما به صورت دوره‌ای و هفته‌ای در مناطق سیل‌زده مشغول خدمات رسانی هستند.

وی تاکید کرد: تا زمان رفع کامل مشکلات و بحران سیلاب، نیروها و ماشین‌آلات راهداری استان یزد در مناطق سیل‌زده حضور خواهند داشت و از هیچ تلاشی برای خدمت‌رسانی به مردم عزیز استان‌های لرستان، خوزستان و سایر استان‌های سیل‌زده دریغ نخواهیم کرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.