بازدید سایت : ۳۵۱۶۹

◄ پایانه مرزی میرجاوه دروازه ورودی زائران اباعبدالله الحسین

از مرز میرجاوه 542923 تن کالا توسط 23225 دستگاه ناوگان باری و از طریق این پایانه مرزی جابه‌جا شده است که 320925 تن آن صادرات، 94230 تن واردات و 127768 تن ترانزیت بوده است.

پایانه مرزی میرجاوه دروازه ورودی زائران اباعبدالله الحسین
تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان‌وبلوچستان، گفت: در شش‌ماهه نخست سال جاری 124904 نفر مسافر از پایانه مرزی میرجاوه تردد نموده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 9درصد رشد داشته است.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان‌وبلوچستان، علی خانقایی افزود: سالیانه خیل عظیم زائران و عاشقان اباعبداله‌الحسین از کشور پاکستان و از طریق پایانه مرزی میرجاوه وارد کشور می‌شوند که از مسیرهای تعیین‌شده به کشور عراق سفر می‌کنند.

به گفته وی با توجه به درصد بالای تردد مسافر از این پایانه مرزی و در راستای تسهیل تردد و هم‌چنین رفاه و آسایش مسافران و زائران عزیز اقدامات بسیار مناسبی در زمینه ساخت‌وساز و بهسازی این پایانه مرزی در حال انجام است.

 خانقایی در پایان با اشاره به اهمیت مرز میرجاوه در زمینه تبادلات تجاری بین‌المللی، بیان کرد: در این مدت 542923 تن کالا توسط 23225 دستگاه ناوگان باری و از طریق این پایانه مرزی جابه‌جا شده است که 320925 تن آن صادرات، 94230 تن واردات و 127768 تن ترانزیت بوده است.

تناژ کالای جابه‌جا شده از طریق مرز مذکور 21 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نشان می دهد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.