بازدید سایت : ۵۷۲۶۱

بیش از 12500 زائر خراسانی به حج اعزام می شوند

اعزام زائران خانه خدا از فرودگاه مشهد آغاز شد.

بیش از 12500 زائر خراسانی به حج اعزام می شوند
تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‎های خراسان‌رضوی از آغاز عملیات اعزام زائران خانه خدا از 28 تیر 97 با برگزاری مراسم بدرقه‎ای با حضور استاندار خراسان رضوی از فرودگاه مشهد خبر داد.

به گزارش روابط‎عمومی فرودگاه‎های خراسان‌رضوی، محمدباقر قاسم‎زاده گفت: مرحله رفت پروازهای حج‌تمتع 97 از تاریخ 28 تیرماه آغاز و تا 20 مردادماه پایان می‎یابد که در طول آن 12هزار و 683 زائر در قالب 91 کاروان از استان‎های خراسان‌رضوی، شمالی و توسط 36پرواز اعزام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمام پروازهای این فرودگاه توسط شرکت هواپیمایی سعودی انجام می‎شود، گفت: از این تعداد 18 پرواز توسط بویینگ 747 و 18 پرواز با هواپیمای ایرباس A330 انجام می‎شود.

قاسم‎زاده با اشاره به اینکه هماهنگی‎هایی با ارگان‎های مستقر در فرودگاه مشهد انجام‌شده است، گفت: در پی توسعه زیرساخت‎ها و با ایجاد تسهیلات و خدمات رفاهی جدید و مطلوب بنا داریم عملیات حج‌تمتع 97 را بیش از پیش عزتمندانه اجرا کنیم.

مدیرکل فرودگاه‎های استان ‎خراسان‌رضوی ادامه داد: اولویت ما طی مراحل اعزام و پذیرش زائران حج‌تمتع، ارایه خدمات مطلوب و اکرام حجاج است و انجام پروازهای ایمن، تامین امنیت زائران، استرس‌زدایی و خدمات‎رسانی شایسته در دستور کار قرار دارد و با آمادگی کامل عملیات اعزام زائران را ادامه خواهیم داد.

علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان‌رضوی نیز ضمن ابراز رضایت از روند اعزام و نحوه خدمات‎رسانی به زائران حج در فرودگاه مشهد، از مدیران و دست‎اندرکاران عملیات حج‌تمتع 97 قدردانی کرد و گفت: سفر حج مجالی است برای بهره‎بردن از فرصت‎های خاص معنوی و عبادی و همچنین رویداد عظیمی است که موجب وحدت و همبستگی مسلمانان می‎شود.

عملیات بازگشت زائران از تاریخ 5 شهریورماه 97 تا بیستم شهریورماه انجام می‎شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.