| کد خبر: 263523 |

◄ بوتیک هتل ساتی در سلطانیه زنجان ؛ پیشنهاد حرفه ای ها برای اقامت و سفر در پاییز

بوتیک هتل ساتی ، اقامتگاهی منحصر به فرد در شهر سلطانیه زنجان است که خدمات هتل های برند را در بنایی با ویژگی های معماری اصیل و چشم نواز بومی، به مسافران پاییزی ارائه می دهد.

تین نیوز

بوتیک هتل ساتی ، اقامتگاهی منحصر به فرد در شهر سلطانیه زنجان است که خدمات هتل های برند را در بنایی با ویژگی های معماری اصیل و چشم نواز بومی، به مسافران پاییزی ارائه می دهد.

به گزارش تین نیوز، اگر اهل سفر هستید و برای سفرهای پاییزی خود برنامه ریزی می کنید یکی از مقاصدی که می تواند شما را در این فصل به وجد بیاورد، سلطانیه زنجان است. این شهر یکی از شاهکارهای معماری جهان به نام گنبد سلطانیه را در خود جای داده است.

 بوتیک هتل ساتی در نزدیک ترین فاصله به این بنا قرار دارد و گردشگرانی که اقامت در این بوتیک هتل را تجربه کرده اند می گویند بهترین و آرام بخش ترین لحظات سفر شما در این اقامتگاه رقم خواهد خورد.

پادشاه فصل ها طبیعت استان زنجان را نقاشی می کند

پاییز را باید به حق پادشاه فصل ها نامید. این فصل رنگ های متنوعی را به طبیعت هدیه می کند که در سایر فصول نایاب و کم شمارند. طبیعت زیبای نواحی و شهرهای مختلف استان زنجان از سلطانیه گرفته تا خرمدره و ابهر و ماهنشان و ... در این فصل همچون بومی کم نظیر نقاشی می شوند. در کنار طبیعتگردی پاییزی، اقامتی اذتبخش در اقامتگاهی آرام و مطلوب، سفر شما را کامل می کند.

اعتماد و علاقه توریست های خارجی به بوتیک هتل ساتی

خانه ساتی ، اقامتگاهی است که نه تنها گردشگران و اهالی سفر در ایران به کیفیت خدمات آن اعتماد دارند بلکه توریست های خارجی نیز این بوتیک هتل را جزو بهترین گزینه های اقامت در ایران می دانند. از دیدگاه گردشگران خارجی اقامتگاهی مورد پسندتر است که ویژگی های معماری بومی در آن به چشم بخورد و سبک پذیرایی در آن نیز منعکس کننده فرهنگ بومی منطقه باشد.

توریست در خانه ساتی

این دقیقا همان نکته ای که است که گردانندگان بوتیک هتل ساتی در بازسازی این بنای تاریخی و طراحی داخلی و پکیج خدمات خود آن را مدنظر قرار داده اند. از این رو، خانه ساتی از بدو تاسیس در زمستان 1402 تاکنون با استقبال توریست های خارجی مواجه شده و مهمانانی از کشورهای مختلف از جمله آمریکا، ایتالیا، انگلستان، سوئد، هلند، ترکیه، هند، چین، روسیه و ... روزهای خاطره انگیزی را در این اقامتگاه سپری کرده اند.

خانه ساتی در سلطانیه ؛ بهترین مکان برای رویدادهای گردشگری

یکی از ویژگی های جالب توجه خانه ساتی این است که مدیران این مجموعه توانمندی فراوانی در زمینه مدیریت و اجرای رویدادها و کارگاه های مرتبط با حوزه گردشگری دارند.

 

معماری این بنا نیز به گونه ای است که می تواند میزبانی شایسته، برای رویدادهای مورد علاقه اهالی سفر باشد. این خصوصیت منحصر به فرد در کمتر اقامتگاهی در سلطانیه و سایر شهرهای استان زنجان به چشم می خورد.

صنایع دستی در خانه ساتی

به این ترتیب اقامتگاه ساتی با اتکاء به ظرفیت های بنای این عمارت و توانمندی مدیران و پرسنل خود تاکنون شاهد برگزاری رویدادها و کارگاه های هیجان انگیزی با موضوع هنر موسیقی فولکور ، صنایع دستی، ادبیات و ... با حضور گردشگران و اهالی هنر و شعر و ادب از سراسر کشور بوده است.

اقامتگاهی با نزدیک ترین فاصله به گنبد سلطانیه

اقامتگاه ساتی در سلطانیه زنجان در فاصله بسیار نزدیک بنای گنبد سلطانیه قرار دارد. منظره گنبد در ایام مختلف سال با زیبایی تمام از این اقامتگاه چشم نوازی می کند. بازدید از این بنای تاریخی بین المللی خود به تنهایی نیازمند ساعت ها زمان برای تماشای هنری است که در معماری و تزئینات آن به کار رفته است.

بد نیست بدانید ساخت بنای گنبد سلطانیه بیش از 700 سال قبل به دستور الجایتو سلطان مغول که بعد از مسلمان شدن خود را سلطان محمد خدابنده نامیده بود، انجام شده است. گفته می شود طراحی این بنای عظیم که بزرگترین گنبد آجری جهان محسوب می شود را خواجه رشیدالدین فضل الله همدانی به عهده داشته است.

غذا در خانه ساتی

گردشگران و علاقه مندان به سفر در فصل پاییز برای دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو با شماره 09215792516 و 09226462791 تماس حاصل نمایند. ضمنا ارتباط با واتس اپ بوتیک هتل ساتی نیز با شماره  09226462791 امکان پذیر است.

دایرکت اینستاگرام هتل ساتی با آیدی satihouse  نیز آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی و رزرو شما گردشگران محترم است.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.