بازدید سایت : ۶۷۵۸۰

راه اندازی خطوط مسافری دریایی بین المللی به مقاصد دبی و عمان

توسعه گردشگری دریایی و حمل و نقل مسافر دریایی در مناطق آزاد کشور در دستور کار شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی قرار دارد.

راه اندازی خطوط مسافری دریایی بین المللی به مقاصد دبی و عمان
تین نیوز

 

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از توسعه گردشگری دریایی و حمل و نقل مسافر  دریایی در مناطق آزاد کشور خبر داد و گفت: در نظر داریم تا علاوه بر توسعه خطوط دریایی داخلی، خطوط مسافرتی و تفریحی از جزایر کیش و قشم به مقاصد دبی و عمان را راه اندازی کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از مارین پرس، حجت الله عبدالملکی  اظهار داشت: توسعه گردشگری دریایی و حمل و نقل مسافر دریایی در مناطق آزاد کشور در دستور کار شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی قرار دارد.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اشاره به اینکه جزایر قشم و کیش قابلیت راه اندازی خطوط دریایی به سمت کشور های حاشیه جنوبی خلیج فارس را دارند، گفت: در همین راستا در نظر داریم تا علاوه بر توسعه خطوط دریایی داخلی، خطوط مسافرتی و تفریحی از جزایر کیش و قشم به مقاصد دبی و عمان را راه اندازی کنیم.

به گفته وی، با توجه به تقاضای سرمایه گذران بخش خصوصی، در آینده نزدیک شاهد راه اندازی این خطوط دریایی بین المللی و به دنبال آن رونق توریسم دریایی در منطقه خلیج فارس با محوریت ایران خواهیم بود.

این مقام مسئول د ر سازمان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور اذعان داشت: سال گذشته در زمینه صنعت گردشگری نیز بیش از ۱۰۰ بسته سرمایه گذاری به ارزش یک میلیارد یورو به سرمایه گذاران بخش خصوصی توسط سازمان مناطق آزاد کشور ارائه شده است.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون مناطق آزاد به مکانی امن برای جلوگیری از سرمایه کشور به خارج تبدیل شده است، بیان داشت: از سوی دیگر حضور گردشگران داخلی و خارجی در مناطق آزاد نیز زمینه ساز توسعه اقتصادی کشور شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.