بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

آموزش کشتی های تانکر در مؤسسه آموزشی کشتیرانی

تین نیوز | مدیرعامل موسسه آموزشی كشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از برگزاری دوره آموزشی مقدماتی کشتی های تانکر در این مؤسسه خبر داد.
 
مهندس محمودرضا حق دوستی با اعلام این خبر گفت: این مؤسسه به منظور آماده کردن افسران ناوگان برای خدمت برروی کشتی های تانکر با اخذ مجوز از سازمان بنادر و دریانوردی اقدام به برپایی دوره های آموزشی کشتی های تانکر کرد.
 
وی ادامه داد :برگزاری دوره آموزشی مقدماتی کشتی های تانکر با همکاری اساتید به نام و دارای سابقه و تجربه طولانی در کشتی های نفتکش و حمل مواد شیمیایی انجام شده است.
 
مدیرعامل موسسه آموزشی كشتیرانی افزود: دانشجویان در دوره های آموزشی مذکور از کارگاه و شبیه ساز آموزشی مجهز به آخرین تجهیزات و نرم افزارهای مورد نیاز بهره خواهند برد.
 
وی با بیان اینکه اولین دوره مقدماتی شناورهای حمل مواد نفتی اواخر سال گذشته با موفقیت و رضایت مندی کامل فراگیران به پایان رسید ادامه داد:در حال حاضر مؤسسه آموزشی کشتیرانی برای اجرای دوره مقدماتی و پیشرفته کشتی های تانکر به صورت ماهانه برنامه ریزی کرده است که افسران و علاقه مندان به این دوره آموزشی می توانند نسبت به ثبت نام در این کلاس ها اقدام کنند.
 
حق دوستی تاکید کرد: با برگزاری دوره های آموزشی مذکور ، نیازی به اعزام افسران ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به دیگر مراکز آموزشی جهت گذراندن دوره های مذکور نخواهد بود.
 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.