بازدید سایت : ۵۷۲۶۱

حضور سرمایه گذاران خارجی در گردشگری دریایی مازندران

تین نیوز | مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران از حضور سرمایه گذاران فنلاندی در بخش گردشگری دریایی این استان خبر داد.
دلاور بزرگ نیا د تصریح کرد: هم اکنون ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی در بخش گردشگری مازندران بیش از پیش رونق یافته است.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران تاکید کرد: گام نخست در راستای توسعه گردشگری دریایی ورود و بکارگیری شناورهای مسافری و تفریحی در آبهای استان محسوب می شود.
بزرگ نیا اذعان داشت: هم اکنون سرمایه گذاران زیادی برای ایجاد امکانات گردشگری دریایی به اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران مراجعه می کنند.
این مقام مسئول استان مازندران افزود: در این میان تعداد سرمایه گذاران متقاضی برای ورود شناورهای تفریحی و مسافری در آبهای استان بسیار چشمگیر است.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران ادامه داد: در این میان حضور سرمایه گذاران خارجی نیز روز به روز در حال افزایش است.
بزرگ نیا از حضور سرمایه گذاران فنلاندی در مازندران خبر داد و گفت: این سرمایه گذاران قصد دارند با ورود شناورهای تفریحی در آبهای مازندران در بخش گردشگری دریایی ورود پیدا کنند.
وی یادآور شد: پیگیریهای لازم برای تسهیل ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی خارجی از طریق وزارت امورخارجه در حال پیگیری است که تاکنون جلسات مشترکی به این منظور برگزارشده است.
وی اظهارداشت: در صورت صدور مجوزهای لازم از سوی اداره بنادر و دریانوردی استان در آینده ای نه چندان دور امیدواریم با ورود شناورهای تفریحی توسط سرمایه گذاران فنلاندی شاهد رونق گردشگری دریایی در طول سواحل مازندران باشیم.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران خاطرنشان کرد: همچنین سرمایه گذاران خارجی از کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری دریایی مازندران بسیار زیاد هستند.
این مقام مسئول در استان مازندران ادامه داد:سرمایه گذاران بخش خصوصی به عنوان ظرفیت های نهایی در گردشگری دریایی محسوب می شوند.
وی به همکاریهای تنگاتنگ سازمان بنادر و دریانوردی در بحث توسعه گردشگری دریایی با سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری اشاره کرد و گفت: این همکاری ها باعث خواهد شد که با ورود شناورهای تفریحی توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی ، تحولی عظیم در صنعت گردشگری کشور به وجود آید.
بزرگ نیا همچنین خاطرنشان کرد: هم اکنون اداره بنادر و دریانودی استان مازندران برای ایجاد امکانات لازم در بنادر فریدون کنار ، نوشهر و امیرآباد در راستای توسعه گردشگری دریایی اعلام آمادگی کرده است. استان مازندران با در اختیار داشتن بخش زیادی از سواحل مازندان و نیز جنگل های انبوه از جذابیت زیادی برای گردشگران داخلی و خارجی برخوردار است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.