| کد خبر: 155779 |

جاده اهواز به غیزانیه به دلیل تصادف زنجیره ای مسدود است

رییس پلیس راه خوزستان گفت: به دلیل تصادف زنجیره ای چند خودرو در جاده اهواز به غیزانیه در ظهر سه شنبه، این مسیر تا یک ساعت آینده مسدود است.

تین نیوز

رییس پلیس راه خوزستان گفت: به دلیل تصادف زنجیره ای چند خودرو در جاده اهواز به غیزانیه در ظهر سه شنبه، این مسیر تا یک ساعت آینده مسدود است.

رضا دولتشاهی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این تصادف زنجیره‌ای ساعت 12:04 رخ داده بیان کرد: 2 تریلی حامل بار لوله از جلو به عقب با یکدیگر برخورد کردند و پس از آن برخورد سه خودرو دیگر موجب زنجیره ای شدن این تصادف شد.

وی کاهش شعاع دید و رعایت نکردن فاصله طولی را عامل این حادثه اعلام کرد و افزود: هم اکنون ترافیک 2 کیلومتری در این جاده ایجاد شده و وجود گرد و غبار و ترافیک سنگین دیگر خودروهای عبوری، کار را برای باز کردن مسیر سخت تر کرده است.

رییس پلیس راه خوزستان توصیه کرد: از رانندگان می‌خواهیم تا اطلاع ثانوی به این مسیر مراجعه نکنند و در صورت لزوم آزاد راه خلیج فارس (اهواز - ماهشهر)را به عنوان مسیر جایگزین انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون این حادثه 2 کشته بر جای گذاشته اظهار کرد: سه مصدوم این تصادف به بیمارستان اعزام شدند.

دولتشاهی ادامه داد: از صبح امروز تاکنون به خاطر وجود بارندگی در بسیاری از نقاط خوزستان، بسیاری از جاده‌ها لغزنده شده‌اند که موجب چند مورد واژگونی خودرو از جمله در جاده های ایذه ، آغاجاری، ماهشهر شده است.

وی تاکید کرد: رعایت فاصله طولی مناسب و رعایت سرعت مجاز به همه رانندگان توصیه می‌شود.

وقوع این تصادف ، ارتباط مناطق جنوب و شرق خوزستان را که برای رسیدن به اهواز باید از طریق غیزانیه عبور کنند، با مشکل روبه رو کرده است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.