بازدید سایت : ۳۸۱۲۳
مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد در گفتگو با تین نیوز مطرح کرد:

◄ شرح وظایف فرودگاه ها و ایرلاین ها هنگام تاخیر پرواز

◄ شرح وظایف فرودگاه ها و ایرلاین ها هنگام تاخیر پرواز

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد گفت: در هنگام تاخیر پرواز، ایرلاین ها باید به سرعت اطلاعات تاخیر را به فرودگاه اعلام کنند تا فرودگاه هم نسبت به اطلاع رسانی مسافران اقدام کند.

علی رستمی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز، گفت: وقتی مسافران در هنگام تاخیر پرواز، در فرودگاه معطل می شوند، شاید به اشتباه تصور کنند علت تاخیر بخاطر ضعف خدمات فرودگاه است، این در حالی است که فرودگاه مهرآباد در طول 24 ساعت هیچ گاه بسته نیست.

وی با تاکید بر اینکه مسئولیت تاخیر پروازهایی که به خاطر نقص فنی اتفاق می افتد، بر عهده ایرلاین است گفت: در این شرایط، ایرلاین ها باید به سرعت اطلاعات تاخیر را به فرودگاه اعلام کنند تا فرودگاه هم نسبت به اطلاع رسانی مسافران اقدام کند.

مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد، با بیان اینکه اکثر مسافران از نحوه برخورد ایرلاین ها در هنگام تاخیر پروازها اظهار نارضایتی می کنند، گفت: هر چقدر ایرلاین ها در ارائه اطلاعات تاخیر پروازها به فرودگاه تعلل کنند، اطلاع رسانی به مسافران هم دیرتر انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در صورتی که ایرلاین ها نسبت به وظایف خود کوتاهی کنند، قطعا فرودگاه پیگیری خواهد کرد.

رستمی یادآور شد: البته در بعضی مواقع هم علت تاخیر، بدی آب و هوای فرودگاه مقصد اعلام می شود که طبیعی است در این شرایط، ایرلاین ها مقصر نیستند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • افشاگر

    تین نیوز چند وقتی است با تیتر های خاص و پر مخاطب، انسان برای خواندن کل مطلب کلیک می کند که بعد از مطالعه متوجه می شود تیتر با متن خبر هیچ ربطی به هم ندارند مشاهده می شود جسارت لازم در مطالب شما وجود ندارد نمونه اش همین مطلب کجای متن این خبر شرح وظایف فرودگاهها و ایر لاینها بود؟؟؟؟ وظایف جمع وظیفه است شما به یک مورد اشاره کردید لطفا با ارائه توضیح اصلاح بفرمایید.