| کد خبر: 265670 |

رپرتاژ آگهی؛

◄ انتخاب بهترین مانیتور صنعتی 55 اینچ

مانیتور صنعتی یکی از وسایلی است که نقش بسزایی در توسعه کسب و کار شما خواهد داشت. یکی از دلایل این امر این است که می‌توان این دستگاه را ساعت‌ های متمادی روشن گذاشت و تبلیغات شغلی خود را در معرض نمایش قرار داد.

تین نیوز

زمانی که شما کسب و کاری را استارت می زنید باید بدانید که استفاده از بعضی ابزارها می تواند تأثیر زیادی در پیشرفت فعالیتتان داشته باشد. مانیتور صنعتی یکی از وسایلی است که نقش بسزایی در توسعه کسب و کار شما خواهد داشت. یکی از دلایل این امر این است که می توان این دستگاه را ساعت های متمادی روشن گذاشت و تبلیغات شغلی خود را در معرض نمایش قرار داد. به همین دلیل از نمایشگرهای صنعتی در فروشگاه ها، مجتمع های تجاری، رستوران ها، بانک ها و بسیاری از مراکز خرید و مراکز آموزشی استفاده می شود. مانیتور صنعتی 55 اینچ از جمله پرفروش ترین مدل های این محصول است که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود از محبوبیت زیادی برخوردار است. اما باید بدانید که در هنگام خرید این محصول باید چه مواردی را در نظر بگیرید؟ باید آگاه باشید که چه نمایشگری برای کسب و کار شما مناسب است؟ ما در ادامه این مطلب سعی کرده ایم تا راهنمایی های لازم خرید مانیتور صنعتی را به شما ارائه دهیم.

 

چه مانیتور صنعتی بخریم؟

هنگام خرید نمایشگر صنعتی باید اطلاعات لازم در مورد این محصول را به دست آورده و بدانید که چه ویژگی هایی موجب بالا رفتن کیفیت آن می شود. در ادامه به تعدادی از این خصوصیات اشاره می کنیم.

میزان استحکام بدنه مانیتور

میزان مقاومت بدنه صفحه نمایش صنعتی 55 اینچ یکی از ویژگی هایی است که برای مشتریان این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از این محصول در مکان های عمومی و در شرایط جوی متفاوت یکی از دلایل این موضوع می باشد. از آنجایی که Industrial Monitor در معرض گرد و غبار و رطوبت است باید در برابر این عوامل مقاوم بوده تا خیلی زود نیاز به تعمیر پیدا نکند. علاوه بر این باید به این نکته توجه کرد که شیشه تعبیه شده بر روی صفحه نمایش باید ضد ضربه باشد تا دچار خراش نگردد.

مانیتور صنعتی

 

کیفیت تصویر

کیفیت تبلیغات پخش شده از نمایشگر، یکی از عواملی است که موجب جلب توجه مشتریان توسط تبلیغات شما می شود. قطعا تصاویر بی کیفیت و بی رنگ و لعاب مانع از جلب توجه مشتریان شده و سبب می گردد میزان فروش شما به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند. بنابراین بهتر است نمایشگری که انتخاب می کنید رزولوشن بالایی داشته باشد و تصاویر را با وضوح بیشتری نمایش دهد. مانیتور صنعتی 4k را می توان محصولی دانست که این ویژگی را دارد و تصاویر را با بالاترین کیفیت به نمایش می گذارد. در صورتی که قصد خرید یک مانیتور صنعتی با قیمت پایین تری را دارید، باید بگوییم که مدل Full HD نیز گزینه ای مناسب بوده و می تواند رضایت شما را جلب کند.

یکی دیگر از عواملی که هم بر روی میزان کیفیت تصویر و هم بر روی قیمت نمایشگر صنعتی تاچ تاثیر زیادی می گذارد، میزان روشنایی و نسبت کنتراست می باشد . میزان روشنایی مانیتور هر چه بالاتر باشد کیفیت تصاویر بهتر شده و روشنایی بالای محیط سبب عدم وضوح تصویر آن نمی گردد. دقت کنید که میزان روشنایی نمایشگر صنعتی بهتر است کمتر از 350 nits نباشد.

پورت و درگاه نمایشگر صنعتی تاچ

نوع و تعداد پورت های به کار رفته در مانیتور از عواملی است که اهمیت بسیار بالایی دارد؛ زیرا این درگاه ها در واقع منابعی هستند که تصاویر توسط آن ها به صفحه نمایش انتقال داده شده و پخش می شوند. نمایشگر صنعتی که از سیگنال های دیجیتال پشتیبانی می کند، تصاویری با کیفیت بالا را ارائه می دهد؛ به همین دلیل بهتر است این نوع نمایشگر را که مجهز به پورت های HDMI یا DisplayPort است را خریداری کنید. باید به این نکته توجه کنید که در صورت عدم پشتیبانی منبع پخش از خروجی دیجیتال، بهتر است مانیتوری که انتخاب می کنید مجهز به پورت VGA یا D-Sub باشد. مجهز بودن به پورت USB نیز این مزیت را دارد که شما قادرید تصاویر و تبلیغات مورد نظر خود را بر روی فلش ریخته و با اتصال به پورت USB ویدئو وال صنعتی به راحتی محتوای آن را پخش کنید.

مانیتور صنعتی 1

 

زاویه دید وسیع

یکی از مواردی که موجب می شود تبلیغات شما به خوبی دیده شود، انتخاب محل مناسب برای نصب صفحه نمایش صنعتی 55 اینچ است. هر چه وسعت دید نمایشگر بالاتر باشد انتخاب محل نصب آن نیز برای شما راحت تر می باشد. زاویه دید عمودی و افقی 178 درجه برای یک مانیتور، ایده آل محسوب می شود؛ زیرا تصاویر را از هر جهت با وضوح بالایی به تماشاگران خود نشان می دهد. نمایشگر صنعتی و ویدیو وال علاوه بر این مشخصات به پنل IPS نیز مجهز بوده و به همین دلیل از زاویه دید بالایی برخوردار است.

قیمت خرید مانیتور صنعتی تبلیغاتی پرو استور

در مطالب بالا به سوالاتی مانند مانیتور صنعتی چیست؟ و عوامل مؤثر بر کیفیت و قیمت آن اشاره کردیم؛ وجود اسپیکرهای داخلی، سطح مصرف انرژی مانند برق، وجود پایه بر روی مانیتور جهت نصب، پشتیبانی از ریموت نیز از جمله عوامل مؤثر دیگری است که باید به لیست بالا اضافه کرد. در انتها پیشنهاد ما به شما این است که جهت دریافت راهنمایی های لازم برای خرید مانیتور صنعتی تبلیغاتی مرغوب و مناسب با کارشناسان ما در پرواستور تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید. شماره تماس 52472000 برای برقراری ارتباط شما عزیزان با کارشناسان در نظر گرفته شده و شما می توانید برای دریافت اطلاعات لازم با این شماره تماس گرفته یا به وب سایت پرو استور مراجعه فرمایید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.