خالی کردن جیب مسافران اتوبوس‌های تندرو

خالی کردن جیب مسافران اتوبوس‌های تندرو
تین‌نیوز| مجرم سابقه‌داری كه متهم است با پرسه زدن در ایستگاه اتوبوس‌های تندرو جیب مسافران را خالی می‌كرد به دام پلیس افتاد.
 
 12 مهرماه بود كه مرد جوانی مأموران كلانتری مولوی را از سرقت كیف پولش با خبر كرد.
 
او در شرح ماجرا گفت:لحظاتی قبل سوار اتوبوس تندرو بودم. داخل اتوبوس به مرد جوانی كه كنارم ایستاده بود، مظنون شدم و كمی از او فاصله گرفتم. احتمال دادم كه آن مرد سارق باشد و بخواهد از من سرقت كند. وقتی در ایستگاه مولوی از اتوبوس پیاده شدم و به طرف پیاده رو حركت كردم، همان لحظه آن مرد به من نزدیك شد و در یك لحظه كیف دستی‌ام را سرقت كرد و من را به داخل جوی آب انداخت و گریخت. داخل كیف یك میلیون تومان پول داشتم كه هزینه تولد بچه‌ام بود و می‌خواستم به حساب بیمارستان واریز كنم. با این وجود خودم را از جوی آب بیرون كشیدم و به دنبال آن مرد دویدم، اما او فرار كرد.
 
بعد از مطرح شدن شكایت، پرونده برای رسیدگی به اداره هفدهم پلیس آگاهی فرستاده شد و با مشخصاتی كه شاكی در اختیار پلیس گذاشت، صورت او چهره‌نگاری شد.
 
از آنجا كه احتمال می‌رفت، متهم از جیب‌برهایی باشد كه داخل اتوبوس‌های تندرو پرسه می‌زنند، ایستگاه‌های اتوبوس تحت نظارت پلیس قرار گرفت تا مأموران پلیس 27 مهرماه هنگام گشت‌زنی در ایستگاه اتوبوس ولیعصر مردی را با همان مشخصات در حالی كه قصد خالی كردن جیب یكی از مسافران را داشت، بازداشت كردند.
 
متهم وقتی مورد تحقیق قرار گرفت به سرقت‌های سریالی از مسافران اتوبوس‌های تندرو اعتراف كرد. او گفت به همین شیوه در خطوط ولیعصر، راه‌آهن، آزادی، تهرانپارس و خاوران پرسه می‌زدم و در فرصت مناسب جیب مسافران را خالی می‌كردم.
 
متهم ادامه داد: قبلاً دو بار به اتهام سرقت به حبس افتادم و آخرین بار بهمن ماه سال قبل بود كه از زندان آزاد و دوباره مشغول سرقت شدم.

سرهنگ كارآگاه داوود فـرد، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات برای شناسایی جرائم بیشتر متهم در اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد. 
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.