بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

آغاز بازگشت حجاج زنجانی به فرودگاه زنجان

​مدیر فرودگاه زنجان از ورود نخستین گروه حاجیان استان زنجان، با استقبال استاندار، مسئولان فرودگاه و ارگان‎های انتظامی، نظامی و استانی در 25 اَمرداد، به این فرودگاه خبر داد.

آغاز بازگشت حجاج زنجانی به فرودگاه زنجان
تین نیوز

مدیر فرودگاه زنجان از ورود نخستین گروه حاجیان استان زنجان، با استقبال استاندار، مسئولان فرودگاه و ارگان‎های انتظامی، نظامی و استانی در 25  مرداد، به این فرودگاه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه‌ زنجان، محمد قاسمی گفت: با همکاری تمامی ارگان‎ها دخیل در عملیات حج، تلاش خواهیم کرد رفاه هرچه بیشتر حجاج و مستقبلین در این ایام را به وجود آوریم و پروازها با کمترین مشکل و تاخیر و همچنین در نهایت ایمنی صورت گیرد.

وی در ادامه گفت: عملیات بازگشت حجاج به این فرودگاه، از 25 تا 28 اَمرداد 98، توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر انجام خواهد شد و حدود 1500 حاجی زنجانی، توسط 12 پرواز رفت و برگشت از نوع ایرباس 300 و 310 از سرزمین وحی به زنجان باز می‎گردند.

قاسمی افزود: به دلیل شرایط ترافیک پروازی و شلوغی فرودگاه‎های عربستان، درخواست می‎کنیم که خانواده حجاج زنجانی قبل از عزیمت به سمت فرودگاه، حتما با اطلاعات پرواز فرودگاه زنجان با شماره 33360304 - 33360305 (کد 024) تماس بگیرند و یا در سایتzanjan.airport.ir اطلاعات مربوط به زمان پروازها را پیگیری کنند.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.