بازدید سایت : ۳۰۴۳۱
اداره کل حمل و نقل و پایانه ها اعلام کرد

طرح های پنجگانه ارتقا ایمنی عبور و مرور در ۳۸ روستای استان همدان اجرا شد

طرح های پنجگانه ارتقا ایمنی عبور و مرور در ۳۸ روستای استان همدان اجرا شد

تین نیوز | طرح های پنجگانه ارتقا ایمنی عبور و مرور توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه ها در 38 روستای استان همدان با موفقیت انجام شد.

به گزارش تین نیوز معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان همدان گفت: این طرح با هدف ارتقا ایمنی راکبان موتورسیکلت، عابران پیاده، سرنشینان وسیله نقلیه، وانت بارها و ادوات کشاورزی به همراه توزیع اقلام ترافیکی به اتمام رسیده و مرحله جدید آن به زودی آغاز می شود. 

 مصطفی پناهنده افزود: با توجه به نیاز هر روستا از نظر جمعیت، محل استقرار فیزیکی و میزان وسیله نقلیه (وانت بار، موتور سیکلت و ادوات کشاورزی) موجود در آن روستاها انتخاب شده بود. 

وی افزود: با توجه به نوع طرح اجرایی در هر روستا برنامه های آموزشی تخصصی ویژه آن دوره از امکانات تصویری و فیلم های آموزشی مرتبط تهیه شده است.

معاون حمل و نقل این اداره کل خاطر نشان کرد: شرایط آموزشی برای ساکنان روستاهای هدف با  صحنه آرایی در مساجد روستاها و تشکیل کارگاه های آموزشی به روش پرسش و پاسخ برنامه ریزی و همراه با اهدا جوایز اجرا  شد.  

 وی اقلام ترافیکی از جمله کتابچه های اصول ایمنی عبور و مرور، جلیقه ها و علائم هشدار دهنده شبرنگ، جعبه های کمک های اولیه کامل خودرویی در دوره های آموزشی  را مکمل آموزش ها اعلام کرد و گفت این اقلام برای هر روستا به تعداد کافی در نطر گرفته شده  و توزیع شد. 
  
یاد آور می شود: این طرح با مشارکت قرارگاه پلیس راه، فرماندهان پایگاه های پلیس راه مرتبط آن شهرستان، دهیاران و اعضای شورای روستاها انجام شد و با طی مراحل مقدماتی به زودی در روستاهای دیگر نیز اجرا می شود. 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.