بازدید سایت : ۴۰۴۵۸
باهدف افزایش ایمنی سفرهای نوروزی صورت گرفت؛

◄ برگزاری دوره آموزش قایقران برای ناخدایان شناورهای تفریحی در گورزین قشم

معاون امور دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از برگزاری دوره آموزش قایقران برای تعداد ۹۵ نفر از ناخدایان قایق‌های تفریحی در روستای ساحلی گورزین جزیره قشم خبر داد.

برگزاری دوره آموزش قایقران برای ناخدایان شناورهای تفریحی در گورزین قشم
تین نیوز

معاون امور دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از برگزاری دوره آموزش قایقران برای تعداد ۹۵ نفر از ناخدایان قایق‌های تفریحی در روستای ساحلی گورزین جزیره قشم خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، اسماعیل مکی‌زاده در این رابطه اظهار کرد: دوره آموزش قایقران مطابق با دستورالعمل مصوب سازمان بنادر و دریانوردی اجرا شد که ۶۸۰ نفر ساعت از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

وی افزود: برای شرکت‌کنندگان در این دوره، گواهینامه قایقران در قایق‌های موتوری براساس قوانین و مقررات ملی صادر خواهد شد.

مکی‌زاده هدف از برگزاری این دوره آموزشی را توانمندسازی و ارتقای دانش دریانوردی در میان ناخدایان و فعالان گردشگری منطقه، افزایش ایمنی سفرهای نوروزی و رونق بخشی به معیشت ساکن روستاهای ساحلی بزرگ‌ترین جزیره خلیج‌فارس عنوان کرد.

وی بابیان این‌که دوره یادشده توسط مراکز آموزشی دریانوردی تحت نظارت سازمان اجرا می‌شود، اظهار داشت: این آموزش‌ها برای تعداد ۹۵ نفر در قالب چهار دوره آموزشی به اجرا درآمد.

معاون امور دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی سال ۹۸ و نیاز به برنامه‌ریزی و آمادگی برای ارائه خدمات ترابری ایمن مسافران و گردشگران نوروزی، برگزاری دوره‌های آموزشی برای دست‌اندرکاران ناوگان شناورهای مسافری و گردشگری در تمامی نقاط تفریحی، مسافری و گردشگری دریایی استان اجرا می‌شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.