بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

​ایجاد مسیر ویژه خط اتوبوس تندرو در خیابان شهید مطهری و شهید بهشتی

​ایجاد مسیر ویژه خط اتوبوس تندرو در خیابان شهید مطهری و شهید بهشتی

تین نیوز | معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به طرح ایجاد خط ویژه اتوبوس تندرو در خیابان های شهید مطهری - شهید بهشتی گفت: مجوزهای قانونی لازم برای اجرای این طرح از دستگاه های مربوطه اخذ شده است.

سید جعفر تشکری هاشمی روز دوشنبه افزود: کار خط کشی و ایجاد مسیر ویژه تردد اتوبوس در طول مسیر خیابان های شهید مطهری و شهید بهشتی انجام شده است.

وی با اشاره به تعامل و هماهنگی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری دراین خصوص با شورای اسلامی شهر و پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: عملیات خط کشی و جدا سازی این دو خیابان برای ایجاد مسیر ویژه حرکت اتوبوس ها نیز انجام شده است.

به گفته تشکری هاشمی، شورای ترافیک شهر تهران مجوز لازم برای ایجاد این مسیر ویژه را صادر کرده و شهرداری نیز برهمین اساس، عملیات اجرایی طرح ایجاد خط ویژه اتوبوس تندرو در خیابان های شهید مطهری و بهشتی را آغاز کرده است.

شهرداری تهران چندی پیش لایحه پیشنهادی ایجاد خط اتوبوس تندرو(بی آرتی) از ابتدای خیابان شهید مطهری در مسیر رفت و خیابان شهید بهشتی در مسیر برگشت را به شورای شهر ارائه و کلیات طرح در شورا به تصویب رسیده است.

قرار است در راستای اجرای این طرح، یک خط ویژه اتوبوسرانی در خیابان های شهید مطهری و شهید بهشتی برای حرکت این اتوبوس های تندرو ایجاد شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.