بازدید سایت : ۴۴۸۹۴

افزایش کرایه اتوبوس‌های بین‌شهری در سمنان

افزایش کرایه اتوبوس‌های بین‌شهری در سمنان

تین نیوز | مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی سمنان و حومه شهرداری سمنان گفت: کرایه اتوبوس‌های خطوط شهری در سمنان 500 ریال افزایش یافت.

 
مسعود میرشریفی اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر سمنان که 15 بهمن‌ماه سال گذشته تصویب و به این سازمان ابلاغ شد، افزایش قیمت در نرخ کرایه‌ها صورت گرفت.

وی افزود: بر این اساس نرخ کرایه اتوبوس‌های سازمانی خطوط شهری از یک‌هزار و 500 ریال به 2 هزار ریال و اتوبوس‌های بخش خصوصی از 2 هزار ریال به 2 هزار و 500 ریال افزایش یافت.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی سمنان و حومه شهرداری سمنان از فعالیت 21 دستگاه اتوبوس درون‌شهری در خطوط شهری سمنان خبر داد و افزود: این اتوبوس‌ها مسافران را در 21 مسیر جابه‌جا می‌کنند.

میرشریفی از شهروندان خواست تا برای استفاده از اتوبوس‌های درون‌شهری از بلیت الکترونیکی استفاده کنند؛ زیرا علاوه بر رفاه و آسانی بهره‌مندی از خدمات، برای شهروندان از نظر مادی نیز به‌صرفه‌تر خواهد بود.

به گفته وی شهروندان در صورت نداشتن بلیت الکترونیکی و تمایل به پرداخت وجه بلیت به‌صورت نقدی باید برای هر مسیر 3 هزار و 500 ریال هزینه پرداخت کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی سمنان و حومه شهرداری سمنان افزود: شهروندان خوب شهر اخلاق برای تهیه بلیت الکترونیکی می‌توانند به چهارراه مازندران، میدان امام خمینی (ره) و میدان راه‌آهن مراجعه و با پرداخت 62 هزار ریال کارت دریافت کنند که قیمت شارژ این کارت در دفعات بعدی 50 هزار ریال خواهد بود.

میرشریفی خاطرنشان کرد: سازمان اتوبوس‌رانی سمنان و حومه شهرداری سمنان در سال گذشته به‌صورت میانگین روزانه 600 مسافر به ازای هر خط در سطح شهر جابه‌جا کرده است.
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.