جاده مرگ ورامین تا پایان سال جاری تعریض می شود

تین نیوز | معاون عمرانی استانداری تهران پس از انتشار گزارشی مبنی بر اینکه جاده مرگ همچنان قربانی می گیرد گفت: جاده آبباریک تا پایان سال 1393 تعریض و در اختیار مردم قرار می گیرد.
 
 گزارش "جاده مرگ همچنان قربانی می گیرد" که روز گذشته انعکاس پیدا کرد، بازتاب های مناسبی از سوی مسئولان داشته به طوری که برخی مدیران اجرایی از پیگیری تعریض این جاده تا پایان سال 1393 خبر دادند.
 
جاده آبباریک ورامین به دلیل کم عرض بودن و نداشتن علائم راهنمایی و رانندگی مناسب به محل پرپر شدن جوانان ورامینی بدل شده به طوری که مردم ورامین نام این جاده را به جاده مرگ تغییر داده اند.
 
حسین کریمی  با تأیید مشکلات فنی این جاده اظهار داشت: تعریض جاده آبباریک در دستور کار مسئولان استان تهران و شهرستان ورامین قرار گرفته است.
 
معاون عمرانی استانداری تهران افزود: مسئولان استان تهران تلاش دارند تا با تخصیص بودجه و منابع لازم نسبت به تعریض جاده آبباریک ورامین اقدام کنند و تا پایان سال 1393 آن را در اختیار مردم قرار دهند.
 
پیش از این فرماندار ورامین درباره آخرین وضعیت جاده آبباریک نیز اظهار داشت: تعریض جاده آبباریک یکی از خواسته های مهم و اساسی مسئولان شهرستان ورامین نیز محسوب می شود و در این زمینه رایزنی های مختلفی نیز صورت گرفته که تلاش داریم در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران بودجه لازم برای این پروژه را کسب کنیم.
 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.