کف سازی ایستگاه های خطوط بی آر تی با استفاده از بُتن
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران از کف سازی ایستگاه های خطوط بی آر تی با استفاده از بُتن خبر داد.
مهدی گلشنی با اعلام اینکه در خصوص نحوه نگهداشت ایستگاه ها با استفاده از مدل های مختلف اقتصادی باید با سازمان زیباسازی هماهنگ باشیم، اظهار کرد: شرکت واحد باید مسائل و مشکلات مربوط به ایستگاه ها و خطوط را به تفکیک مناطق، رصد و اعلام کند تا امکان پیگیری و رسیدگی از سوی معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق وجود داشته باشد.
به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اینکه در خصوص نگهداشت ایستگاه های واقع در خطوط بی آر تی، علاوه بر سازمان حمل و نقل و ترافیک، شرکت کنترل ترافیک، شرکت واحد و شهرداری های مناطق وظایفی بر عهده دارند، اضافه کرد: برای بهبود عملکرد و نظارت بهینه بر این خطوط، هماهنگی و یکپارچگی لازم در این مورد بین آنها ضرورت دارد.
گلشنی با تقدیر از عملکرد معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک در خصوص کف سازی ایستگاه های خطوط بی آر تی با استفاده از بُتن، تأکید کرد: اجرای پروژه کف سازی بُتنی در 52 ایستگاه، اقدام ارزشمند و مفیدی بود که در سال جاری انجام شد و امیدواریم بهسازی و نوسازی سرپناه های ایستگاه های خطوط بی آر تی نیز در سال آینده از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک انجام شود.
وی با بیان اینکه در حال تهیه و تدوین برنامه عملیاتی مناطق در حوزه حمل و نقل و ترافیک برای سال آینده هستیم، تصریح کرد: از نمایندگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی دعوت کرده ایم تا در جلسات مربوطه حضور داشته باشند و موضوعات مربوط به وضعیت پایانه ها و خطوط را به تفکیک مناطق بیان کنند تا در برنامه عملیاتی لحاظ شده و قابلیت پیگیری و رصد داشته باشد.
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در خاتمه ضمن تقدیر از مدیرعامل شرکت واحد در خصوص اتخاذ تصمیم برای بازنگری و مهندسی خطوط، خاطرنشان کرد: از شرکت واحد انتظار داریم در مهندسی خطوط و تأمین ناوگان برای خطوط جدید، اولاً مطالعات حمل و نقل همگانی یکپارچه شهری را که توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک انجام شده است، مبنای کار خود قرار دهد و ثانیاً مجوز و مصوبه تغییر و بازنگری خطوط را از کمیته حمل و نقل عمومی دریافت کنند تا اصلاحات به بهترین شیوه انجام شود.