بازدید سایت : ۶۷۵۸۰
رئیس اتحادیه فروشندگان موتور سیکلت در گفتگو با تین نیوز عنوان کرد:

◄ نظر کارشناسان مجرب و اصناف، برای واردات موتور سیکلت برقی لحاظ نشده است

◄ نظر کارشناسان مجرب و اصناف، برای واردات موتور سیکلت برقی لحاظ نشده است

تین نیوز | رئیس اتحادیه فروشندگان موتور سیکلت و دوچرخه در خصوص سهم مشارکت این بخش در نوسازی موتور سیکلت های شهر تهران، اظهار داشت: متاسفانه تا این تاریخ درخواست همکاری و مشارکت در طرح نوسازی موتور سیکلت های بنزین سوز با نوع برقی آن به این اتحادیه نرسیده است.

محمد خادم منصوری در گفتگو با تین نیوز، با اشاره به برگزاری مجمع ماهیانه اتاق اصناف و شرکت اتحادیه فروشندگان موتور سیکلت و دوچرخه در این نشست،گفت: در این مجمع از مشخص بودن حوزه کاری هر سازمان از جمله شهرداری ها سخن به میان آمد که بر اساس آن تعریف، وظایف هر بخش کاملا مشخص شده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه واردات موتور سیکلت برقی به کشور بدون توجه به نظر کارشناسان مجرب این حوزه صورت پذیرفته که مسائلی چون شرایط اقلیمی تهران، ظرفیت موتور سیکلت برقی، خدمات پس از فروش و میزان باری که قابل حمل با این نوع موتور سیکلت باشد مورد توجه قرار نگرفته است.

این مقام مسئول در حوزه موتور سیکلت خاطر نشان کرد: موارد یاد شده از آنجا بیشتر مورد اهمیت و توجه قرار می گیرند که اکثر خریداران موتور سیکلت ها افرادی هستند که با استفاده از موتور اقدام به تامین معاش می نما یند لذا دور از کار کارشناسی است اگر نظر انجمن، اتحادیه و تولید کنندگان موتور سیکلت داخلی در این زمینه مورد دقت نظر قرار نگیرد.

منصوری با بیان اینکه برخی تولید کندگان داخلی از تجربه 40 ساله در تولید برخوردار هستند، افزود: قطعا با بهره گیری از تجربیات اینگونه مراکز و مشارکت دادن انها در طرح نوسازی نه تنها از تعطیل شدن کارخانجات تولید جلوگیری می شود، بلکه به آنان این فرصت داده می شود که خود را مجهز به تکنولوژی روز جهان این صنعت نموده و در رشد و شکوفایی اقتصاد نقش بسزایی بر عهده گیرند.

رئیس اتحادیه فروشندگان موتور سیکلت و دوچرخه یاد اور شد: بر اساس اطلاعاتی که در اختیار این اتحادیه قرار داده شده، واردات موتور سیکلت برقی به کشور بدون عوارض گمرکی و با قیمتی معادل 500 تا 600 دلار به کشور صورت می گیرد و قطعا قیمت 8 میلیون در ازای یک دستگاه موتور سیکلت برقی از صرفه اقتصادی برای خریداران کم بضاعت بر خوردار نیست.

وی گفت: چنانچه ما دلسوز مسئل محیط زیستی خود هستیم بایستی تعامل خود با سازمان های دیگر را افزایش داده و از توانمندی های دیگر بخش ها نیز بهره گیری کنیم زیرا با همکاری با یک یا دو کارخانه تولید موتور سیکلت داخلی، دیگر سازندگان که آمادگی کامل خود را از مدت ها قبل برای شرکت در این طرح اعلام داشته اند، با معضلات فراوانی روبرو خواهد کرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.