بازدید سایت : ۴۰۴۵۸

افتتاح خطوط تراموا ویژه گردشگران در ویتنام

تین نیوز | با افتتاح یکی از طولانی‌ترین خطوط تراموا گردشگری جهان در یک منطقه کوهستانی ویتنام، پیش‌بینی می‌شود گردشگران بیشتری جذب این کشور شوند.
 
 این خط تراموا در منطقه کوهستانی جنگلی «با نا» در 46 کیلومتری شهر گردشگری «دانانگ» ویتنام واقع شده و می‌تواند نقش بسزایی در جذب بیشتر گردشگران به کشوری داشته باشد که مدتی قبل در رویدادی تاریخی و بی‌سابقه در رتبه چهل و یکم مقاصد گردشگری جهان قرار گرفت.
 
به گزارش شین‌هوا، این خط تراموا حدود 4 کیلومتر طول داشته و می‌تواند در هر سفر حدود 1600 مسافر را جمع کند و به ویلاهای فرانسوی کوهستان «با نا» برساند که در سال 1991 توسط فرانسوی‌ها در این کوهستان ساخته شد و در فهرست میراث جهانی سازمان یونسکو نیز به ثبت رسیده‌اند.
 
کوهستان «با نا» از سال‌ها قبل در فهرست میراث جهانی سازمان یونسکو به ثبت رسیده و ویلاهای فرانسوی آن نیز در سال‌ها اخیر به امکانات متعدد برای جذب گردشگر از جمله چند مجتمع خرید و زمین‌های ورزشی تجهیز شده‌اند.
 
دولت ویتنام نیز قصد دارد در سال 2020 میزبان 10 میلیون گردشگر باشد و در همین سال نیز درآمدهایش از محل صنعت گردشگری را به 16 میلیارد دلار در سال برساند که حاصل آن تبدیل شدن درآمدهای حاصل از این صنعت به شش درصد تولید ناخالص داخلی این کشور خواهد بود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.