بازدید سایت : ۵۷۱۳۷

رشد ۸ درصدی ترددهای مسافری در غرب هرمزگان

تین نیوز | مدیر اداره بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از رشد 8 درصدی ترددهای مسافری در ایام نوروز خبر داد.

اسماعیل مکی‌زاده  در هرمزگان با اشاره به آمار ترددهای دریایی در ایام نوروز، اظهار کرد: از 25 اسفندماه سال گذشته تا پایام چهارم فروردین‌ماه جاری در بنادر چارک، لنگه و آفتاب جمع کل ورود و خروج مسافرین 8 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 60 هزار نفر از طریق این سه بندر به سمت جزیره کیش و بلعکس تردد داشته‌اند، افزود: همچنین در این مدت تعداد 13 هزار و 900 دستگاه خودرو جابجا شده‌اند که با رشد 26 درصدی روبرو بوده است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از انجام 780 تردد دریایی از ابتدای شروع سفرهای نوروزی خبر داد و بیان کرد: جمع کل ورود و خروج شناورها نیز 28 درصد افزایش یافته است.

مکی‌زاده گفت: جابجایی مسافران با 11 فروند شناور مسافری و حمل خودرو نیز به وسیله 25 فروند شناور لندینگ کرافت و رو رو صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مسافری و حمل خودرو، تصریح کرد: ظرفیت حمل خودرو 1095 دستگاه و ظرفیت مسافری در ناوگان غرب استان 1800 صندلی است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی غرب استان هرمزگان اظهار کرد: امسال یک فروند شناور لندینگ‌کرافت و یک فروند شناور مسافری با ظرفیت 80 نفر در مسیر آفتاب به کیش اضافه شده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.