بازدید سایت : ۴۵۱۰۷
فرمانده هواناجا در گفتگو با تین‌نیوز عنوان کرد:

◄ لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در زمینه تولید هواپیما

◄ لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در زمینه تولید هواپیما

تین نیوز | فرمانده هواناجا در بازدید از غرفه تین نیوز در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، گفت: باید کشورهای اسلامی با اتحاد و هماهنگی، هر کدام بخشی از تولید قطعات هواپیما را بر عهده بگیرند.

به گزارش تین نیوز، سردار محمدولی بیرانوند با حضور در غرفه تین نیوز در بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: هر زمان که اولین سانحه هوایی اتفاق می افتد، اولین وسیله پرنده ای که به منظور شناسایی بلند می شود، متعلق به نیروهای پلیس است.

وی با تاکید بر اینکه پوشش هوایی هواناجا در کلیه مناطق کشور وجود دارد، افزود: اکثر ماموریت های ما در جهت ارتقا امنیت کشور است و مبارزه با اشرار، سوداگران مرگ، سارقان، تروریست ها و... از جمله ماموریت های هواناجاست.

بیرانوند ادامه داد: حوزه فعالیت ما کل کشور است، ضمن اینکه در زمان های حساس، مثل سوانح هوایی سیل، زلزله، برف، هواناجا به عنوان اولین یگانی است که مسئولیت شناسایی در سوانح مختلف را بر عهده دارد.

فرمانده هواناجا در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم اتحاد کشورهای اسلامی برای ساخت هواپیما گفت: اینکه صفر تا صد تولید هواپیما در یک کشور انجام شود به لحاظ اقتصادی به صرفه نیست، اما اگر کشورهای اسلامی با اتحاد و یکپارچگی، هر کدام بخشی از تولید قطعات هواپیما را بر عهده بگیرند، هم توجیه اقتصادی دارد و هم باعث رشد و توسعه کشورها می شود.

بیرانوند، با اشاره به اینکه متولی تولید محصولات نظامی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است، گفت: اولین فرودگاه اختصاصی پلیس ایران و جهان، تا یکی دو سال آینده به بهره برداری می رسد.




بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با شعار "رسانه؛ آزادی مسوولانه" از 17 تا 23 آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) دایر است.

شبکه خبری صنعت حمل و نقل (تین نیوز) در ایام برگزاری نمایشگاه مطبوعات، در راهروی 12 شبستان مصلا، غرفه 52، میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مسافر

    حالا اگر ما برویم هواپیمای آماده بخریم نمی شود بعضی سرمایه گذاری ها منطقی نیست ضمن احترامی که به متخصصن هوائی قائل هستم می گویم با در بخش ساخت پرنده های غیر نظامی موفق نیستیم تو را به خدا جان مردم را فدای شعار ها نکنیم مگر ندیدید سانحه ایران ۱۴۰ را؟؟ واقع گرا باشیم