بازدید سایت : ۶۷۵۸۰
در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ استقبال مردم از نمایشگاه مطبوعات خوب است اما…

◄ استقبال مردم از نمایشگاه مطبوعات خوب است اما…

تین نیوز | عضو هیات تحریریه دوماهنامه هواپیما گفت: اگرچه بیستمین نمایشگاه مطبوعات، با استقبال خوبی از سوی مردم همراه است اما به لحاظ تبلیغات و اطلاع رسانی و روند برگزاری، نسبت به سال های گذشته، سطح پایین تری دارد.

محمد رزازان، عضو هیات تحریریه دوماهنامه هواپیما که در گفتگو با خبرنگار تین نیوز در بیستمین نمایشگاه مطبوعات با اشاره سومین حضور این نشریه نمایشگاه مطبوعات، اظهار کرد: فعلا در روزهای ابتدایی نمایشگاه مطبوعات هستیم که با توجه به میزان مراجعه مردم، می توان گفت امسال نسبت به سال های گذشته شاهد استقبال بیشتر مردم هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه نمایشگاه مطبوعات سال گذشته برگزار نشد، انتظار داشتیم امسال نسبت به سال های قبل با هماهنگی و برنامه ریزی مناسب تری برگزار شود که متاسفانه تفاوت چندانی در روند اجرای آن مشاهده نمی شود.

عضو هیات تحریریه دوماهنامه هواپیما با تاکید بر اینکه سطح برگزاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات نسبت به سال های گذشته چند پله سقوط داشته گفت: تبلیغات و اطلاع رسانی بیستمین نمایشگاه مناسب نبود، ضمن اینکه منابع درستی در اختیار غرفه داران قرار نگرفت تا بر اساس آن تصمیم گیری شود.

وی با انتقاد از مدیریت داخلی بیستمین دوره نمایشگاه مطبوعات گفت: برای مثال در ابتدا قرار بود غرفه ما در قسمت دیگری قرار داشته باشد که بدون هماهنگی و اطلاع، مسئولان خودشان جانمایی غرفه ها را تغییر دادند.

رزازان در پایان افزود: با توجه به اینکه اکثر غرفه دارانی که در نمایشگاه مطبوعات هستند، در نمایشگاه کتاب هم حضور دارند و به صورت همزمان هم فعالیت مطبوعاتی داشته و هم ناشر هستند، لذا بهتر است این دو نمایشگاه همزمان با هم انجام شده و از دوباره کاری پرهیز شود.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با شعار "رسانه؛ آزادی مسوولانه" تا 23 آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپاست.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.