بازدید سایت : ۵۷۲۶۱
مدیرعامل رجا در جلسه‌ی توجیهی رؤسای قطار تاکید کرد

تجاری‌سازی رجا با انجام تغییرات ساختاری

به استناد شاخص‌های ارزیابی، جایگاه شرکت رجا تقویت و نسبت به سال‌های گذشته با ثبات‌تر شده‌ است به همین منظور با دوندگی بسیار و علی‌رغم مشکلاتی که گریبان رجا را گرفته بود موفق شدیم با رایزنی‌ها و پی‌گیری‌های مجدانه نظر دولت و مجلس را برای حمایت از رجا جلب کنیم و ان‌شاالله با تداوم این حمایت‌ها افق بسیار خوب و روشنی را برای رجا پیش‌بینی می کنیم.

تجاری‌سازی رجا با انجام تغییرات ساختاری
تین نیوز

در راستای کسب آمادگی و هماهنگی‌های بیش‌تر برای سفرهای نوروزی، جلسه توجیهی رؤسای قطارهای رجا برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز، مدیر عامل شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا در این مراسم با طرح موضوع تجاری‌سازی رجا گفت: در بحث تجاری‌سازی ما فقط مسافر جابه‌جا نمی‌کنیم بلکه بسته سفر ارائه می‌دهیم و به همین منظور باید نگاه‌مان را عوض کرده و با تلاش بیش‌تر به هدف خوب و عالی برسیم.

محمد رجبی رجا اضافه کرد: با بسترهایی که ایجاد کرده‌ایم آینده روشن و خوبی برای رجا متصور است و در مجموع  توفیقات را مثبت ارزیابی می‌کنیم.

وی گفت: به استناد شاخص‌های ارزیابی، جایگاه شرکت رجا تقویت و نسبت به سال‌های گذشته با ثبات‌تر شده‌ است به همین منظور با دوندگی بسیار و علی‌رغم مشکلاتی که گریبان رجا را گرفته بود موفق شدیم با رایزنی‌ها و پی‌گیری‌های مجدانه نظر دولت و مجلس را برای حمایت از رجا جلب کنیم و ان‌شاالله با تداوم این حمایت‌ها افق بسیار خوب و روشنی را برای رجا پیش‌بینی می کنیم.

مدیرعامل رجا با بیان این که با اقدامات صورت گرفته طی سال‌های 95 تا 97 در زمینه‌ی نوسازی و بازسازی واگن‌ها کارهای خوبی صورت گرفته و از سال آینده نیز با توجه به این که بستر مالی فراهم شده، کار بازسازی و نوسازی ناوگان به‌صورت جدی اتفاق می‌افتد. ولی با این حال رجا هنوز جای کار بسیار دارد و باید تلاش کنیم وضعیت بهتر از این باشد.

رجبی خاطر نشان کرد: با توجه به حمایت‌های صورت گرفته از سوی سهامداران در راستای افزایش سرمایه‌ رجا، هم‌چنین توجه و حمایت ویژه دولت و مجلس در راستای تهیه و تأمین واگن‌های مورد نیاز، امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته شاهد تحول اساسی در خدمات‌رسانی مناسب و در شأن ملت عزیزمان باشیم.    

مدیرعامل رجا در ادامه این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه رؤسای قطار افزود: تمام مسؤولیت‌های رجا در خط مقدم خدمات‌رسانی بر عهده‌ رئیس قطار است.

وی گفت : شرایط شغلی رؤسای قطار سخت است ولی  انتظار دارم با نظارت بر امور داخلی قطار، تجهیزات و رعایت مقررات ایمنی، سفری امن و راحت را برای مردم به ارمغان آوریم.

 رجبی با اشاره به در پیش بودن ایام سفرهای نوروزی گفت: امیدواریم با تلاش  و کوشش همه‌ ارکان شرکت رجا بویژه رؤسای قطار، خدمات مطلوب و در شأن هم‌وطنان عزیزمان ارائه دهیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    عضویت درسازمان اکووپیمان شانگهای وکشورهای اسلامی ومقاومت بایدتوجه به راه آهن افزایش یابد خودکفایی حمل ونقل کاهش کشته های جاده نیازبه ارزخارجی واشتغال وصادرات وترانزیت هم بایدراه آهن توسعه داد