بازدید سایت : ۵۷۱۳۷

پیام مدیرعامل رجا به مناسبت 26 آذر، روز حمل‌ونقل

26 آذر، روز حمل‌ونقل، یادآور اخلاص، توانمندی و خودباوری فعالان عرصه‌ی حمل‌ونقل در دوران دفاع مقدس است که با لبیک گفتن به ندای بنیان‌گذار انقلاب اسلامی - حضرت امام خمینی- و با ایثار و فداکاری، حماسه‌ای باشکوه را در آن دوران رقم زدند.

پیام مدیرعامل رجا به مناسبت 26 آذر، روز حمل‌ونقل
تین نیوز

محمد رجبی مدیرعامل رجا، در پیامی به مناسبت 26 آذرماه، روز حمل‌ونقل، از زحمات و تلاش‌های تمامی دست‌اندرکاران این حوزه قدردانی کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی رجا، در این پیام آمده است:

با توجه به جایگاه حمل‌ونقل به‌عنوان بزرگ‌ترین عامل قیمت تمام‌شده کالا و خدمات در چرخه اقتصاد کشور که نقش ویژه‌ای دارد، بهانه مرور اجزای تکنولوژیکی و مدیریتی و منابع موردنیاز این صنعت در یک روز از سال می‌تواند توجهات تصمیم‌گیرندگان اقتصاد ملی را به خود معطوف دارد.

هرچند با همه‌ی کمبودها و فشارهای اقتصادی تحمیلی در کشور، در سایه فداکاری، ایثار و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان و دست‌اندرکاران متعهد و خدوم این صنعت که بی وقفه در راستای پیشبرد اهداف صنعت حمل‌ونقل کشور قدم برمی‌دارند و از ارائه‌ی هیچ خدمتی به همنوعان خود دریغ نمی‌ورزند، چرخ صنعت فعال مانده است.

26 آذر- روز حمل‌ونقل- یادآور اخلاص، توانمندی و خودباوری فعالان عرصه‌ی حمل‌ونقل در دوران دفاع مقدس است که با لبیک گفتن به ندای بنیان‌گذار انقلاب اسلامی - حضرت امام خمینی- و با ایثار و فداکاری، حماسه‌ای باشکوه را در آن دوران رقم زدند.

 به بهانه‌ی این روز، فرصت را غنیمت شمرده و ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های تمامی دست‌اندرکاران این حوزه اعم از: مدیران، کارکنان، کارگران، خبرنگاران، رسانه‌ها و ...، براین باورم در این شرایط حساس و مشکلات و معضلات اقتصادی، پیشبرد اهداف و سیاست‌های کلان شرکت در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی و بهبود وضعیت سیستم خدمات‌رسانی و دست‌یابی به موفقیت‌های روزافزون، مستلزم مشارکت، همکاری و کارگروهی گسترده بین همه‌ است.

امیدوارم با عنایت خداوند متعال و با ایمان، همت و تلاش صادقانه و همه‌جانبه، شاهد اعتلا و پیشرفت شرکت در تمامی زمینه‌ها و حرکت مستمر در مسیر تعالی و سرآمدی باشیم.

توفیق مستدام و بهروزی و سعادت شما و خانواده‌ی بزرگ رجا را از پروردگار یکتا مسالت می‌کنم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.